عرضه نسخه اختصاصی J5 سامسونگ توسط ایرانسل

0
2121

پس از همکاری ایرانسل و سامسونگ در عرضه گوشی های Galaxy S6، S6 Edge و NOTE 5 به همراه سیم کارت USIM با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های نسل دو، سه و چهار ایرانسل به همراه ترافیک رایگان اینترنت، فروش نسخه اختصاصی گوشی Galaxy J5 سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از 4G ایرانسل به همراه سیمکارت یوسیم و 96 گیگابایت اینترنت رایگان پرسرعت همراه ایرانسل به همراه گارانتی رسمی آغاز شد.

Sponsored

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در دور تازه همکاری ایرانسل و سامسونگ که «طرح 96 ایرانسل-سامسونگ» نام دارد، نسخه 4G اختصاصی گوشی گلکسی J5 سامسونگ، با قابلیت اتصال به شبکه نسل چهارم تلفن همراه (4G/LTE)، با گارانتی اصلی (پارس مایکروتل)، به صورت انحصاری و همراه با یوسیم ایرانسل در بازار ایران عرضه شده است. صفحه نمایش 5 اینچی سوپر آمو ال‌ای‌دی با قابلیت نمایش 16میلیون رنگ با تراکم پیکسلی 294پیکسل در هر اینچ، دوربین عکاسی 13 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری با کیفیت HD و دوربین جلوی 5مگاپیکسلی به همراه فلش LED، یک و نیم گیگابایت رم، نسخه 5.1 آندروید، پردازنده چهارهسته ای 1.2 گیگاهرتزی اسنپدراگون 410، حافظه 16گیگابایتی، پشتیبانی از Wi-Fi، نسخه چهارم بلوتوث، GPS به همراه باتری 2هزار و 600 میلی آمپرساعتی از جمله ویژگی های نسخه اختصاصی گلکسی J5 ایرانسل می باشند.

ارائه اختصاصی سامسونگ گلکسی J5 توسط ایرانسل

متقاضیان می توانند براي خريد اين بسته شامل نسخه 4G این گوشی، یک سیم‌کارت یوسیم با قابلیت پشتیبانی از شبکه های دوم،سوم و چهارم شبکه تلفن همراه و بسته یک ساله 96 گیگابایتی ترافیک باندپهن همراه ایرانسل، با شماره ٦٠٠ از خطوط ايرانسل و ٠٩٣٦٦٠٠٠٠٠٠ از ساير خطوط تماس بگیرند و یا به مراكز اختصاصی خدمات مشتركان ایرانسل كه نشانی آنها از طریق وب‌سايت ايرانسل به نشانی irancell.ir قابل مشاهده است مراجعه کنند. همچنين در مرحله بعدي، متقاضيان مي توانند با مراجعه به مراکز فروش اختصاصی سامسونگ و مایکروتل این بسته ویژه را خریداری نمایند. طرح ٩٦ ايرانسل – سامسونگ شامل مقرون به صرفه ترين تعرفه اينترنت همراه در كشور است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر بیش از 465 شهر و دهستان و 75 مسیر جاده‌ای اصلی در تمامی ۳۱ استان کشور، تحت پوشش شبکه 3G و بیش از 92 شهر ، تحت پوشش خدمات 4G/LTE ایرانسل قرار دارند. این گسترده‌ترین شبکه باندپهن همراه ایران است.

مشترکان برای اتصال به شبکه نسل چهار ایرانسل لازم است ضمن استفاده از گوشی با قابلیت پشتیبانی از این شبکه، اعمال تنظیمات لازم و حضور در مناطق تحت پوشش، سیم‌کارت ایرانسل خود را به یوسیم تغییر داده و یا سیم‌کارت جدید یوسیم خریداری کنند.

ارسال یک پاسخ