فروشگاه اپلیکیشن هواوی به زودی به اروپا می‌آید

0
2005
فروشگاه اپلیکیشن هواوی به زودی به اروپا می‌آید

شرکت چینی تولید‌کننده موبایل، هواوی، به تازگی اعلام کرده است که فروشگاه اپلیکیشن این شرکت در آینده نزدیک در اروپا عرضه می‌شود. زمان آغاز به کار این فروشگاه اپلیکیشن در اروپا از سوی هواوی، سه‌ماهه اول سال آینده اعلام شده و بدین‌ترتیب پس از چین، کشورهای اروپایی اولین مناطقی خواهند بود که به این فروشگاه دسترسی پیدا خواهند کرد. هواوی این موضوع را در جریان رویداد Eco-Connect Europe که روز گذشته در برلین برگزار شد اعلام کرد:

هواوی چندین سرویس موبایلی جدید را رونمایی کرده [که از آن جمله می‌توان به] همکاری محتوایی با 15 اپلیکیشن کلیدی و توسعه‌دهنده‌گان بازی و همچنین دو همکاری استراتژیک با تولیدکننده‌گان کلیدی ویدئو پیش از لانچ هواوی اپ استور [اشاره کرد].

هواوی به جز اشاره به لانچ فروشگاه اپلیکیشن این شرکت، برخی آمارهای جالب را نیز در این نشست عنوان نمود که از آن جمله می‌توان از پیوستن بیش از 240 هزار توسعه‌دهنده اپلیکیشن و بازی به بخش توسعه نرم‌افزاری این برند و پرداخت بیش از 400 میلیون دلار درآمد به توسعه‌دهنده‌گان در سال گذشته یاد نمود. به جز اپ‌استور، سرویس ویدئوی هواوی هم به قاره اروپا در سه‌ماهه اول سال 2018 عرضه می‌شود که به گفته هواوی این سرویس فاقد تبلیغات بوده و هم محتوای محلی و هم محتوای جهانی را عرضه می‌کند. تمامی دیوایس‌های هواوی و آنر این شرکت که در سه‌ماهه اول سال اینده به بازار عرضه می‌شوند هم به اپ استور و هم به سرویس ویدئوی هواوی مجهز خواهند بود.

منبع

ارسال یک پاسخ