فروش ردمی نوت 8 ها ظرف 3 ماه از 10 میلیون گذشت!

0
1577
فروش ردمی نوت 8 ها ظرف 3 ماه از 10 میلیون گذشت!

از رونمایی ردمی نوت 8 و نوت 8 پرو در نیمه اول شهریور ماه امسال به زحمت نزدیک به 3 ماه می‌گذرد اما آنطور که شیائومی امروز اعلام کرده فروش نوت 8 و نسخه پرو آن حالا به رکورد فوق‌العاده‌ای دست یافته که حتی گوشی‌های پر فروش و محبوب ردمی نوت 7 و نوت 7 پرو سال گذشته را نیز پشت سر گذاشته است. طبق اعلام شیائومی فروش ردمی نوت 8 و نوت 8 پرو در ظرف سه‌ماه حالا به 10 میلیون عدد رسیده است که موفقیت بزرگی را برای این شرکت به نمایش می‌گذارد.

فروش ردمی نوت 8 ها ظرف 3 ماه از 10 میلیون گذشت!

شیائومی برای گرامی‌داشت این موفقیت در فروش ردمی نوت 8 تخفیفی را روی این گوشی اعمال کرده اما این تخفیف تنها روی نسخه 6/128GB این گوشی و تنها در چین اعمال شده است! رسیدن به فروش 10 میلیونی برای Redmi Note 8 و Note 8 Pro از آن‌جهت اهمیت بالایی پیدا می‌کند که این دو گوشی تقریبا 30 روز زودتر از نوت 7 و نوت 7 پرو به این میزان از فروش دست پیدا کرده‌اند و حال آنکه خانواده نوت 7 خود یکی از پر فروش‌ترین محصولات شرکت شیائومی به حساب می‌آید. به گفته این شرکت نوت 8های جدید برای رسیدن به این مهم برای سه‌ماه متوالی تقریبا هر روز، 110 هزار واحد فروش داشته‌اند.

بعد از این موفقیت، مجموعه ردمی از شیائومی تلاش خود را به صورت کامل روی رونمایی از Redmi K30 متمرکز می‌کند که ظاهرا همین فردا به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. از جمله نکات برجسته این سری باید به حضور فناوری 5G برای اولین بار در این ساب‌برند و طراحی فول اسکرین با سلفی پانچی اشاره کرد.

منبع

ارسال یک پاسخ