فروش گلکسی S8 پلاس فراتر از انتظار سامسونگ

0
3318
فروش گلکسی S8 پلاس فراتر از انتظار سامسونگ

برخلاف انتظار سامسونگ، گوشی بزرگ‌تر در دوگانه S8 و +S8 ظاهرا فروش بالاتری از آنچه در ابتدا پنداشته می‌شد داشته است. طبق این گزارش فروش گلکسی S8 پلاس و سفارش‌گذاری آن توسط خرده‌فروشان تا اندازه‌ای بالا بوده که سامسونگ را وادار به افزایش حجم تولید این کالا کرده است. سامسونگ ظاهرا پیش‌بینی کرده بود که فروش گلکسی S8 پلاس تنها 40 درصد از حجم فروش این دو گوشی را تشکیل بدهد اما احتمالا در این مورد دچار اشتباه شده است و اینک حجم تولید این گوشی را به 45 درصد ارتقا داده است.

فروش گلکسی S8 پلاس فراتر از انتظار سامسونگ

این شرایط پیش از این نیز در دوگانه گلکسی S7 و S7 edge سال گذشته نیز تکرار شده بود و در حالی که شرکت پیش‌بینی می‌کرد که مدل بزرگ‌تر تنها 30 درصد از حجم تولید را به خود اختصاص خواهد داد این رقم در پایان سال 2016 به 70 درصد حجم تولید رسید. البته بخشی از ارتقا حجم تولید S7 edge‌ را باید به مسئله نوت7 و تمایل شدید کاربران این گوشی به تهیه نزدیک‌ترین معادل آن یعنی S7 edge مرتبط دانست.

فروش گلکسی S8 پلاس و S8 به صورت رسمی در ماه جاری میلادی به وقوع می‌پیوندد و سامسونگ نزدیک به 20 میلیون عدد از این گوشی را برای عرضه به بازار آماده کرده است که این رقم نزدیک به دو برابر میزان در نظر گرفته شده برای سری S7 سال گذشته است.

منبع

ارسال یک پاسخ