تلگرام جدید آمد :‌ عکس و ویدئوهایی که خودبخود پاک می‌شوند!

0
1705
قابلیت تلگرام جدید :‌عکس و ویدئوهایی که خودبخود پاک می‌شوند!

برای آنهایی که به امنیت خود در نرم‌افزارهای پیام‌رسان اهمیت می‌دهند چند گزینه وجود دارد که یکی از آنها تلگرام است این امنیت در نسخه جدید تلگرام حتی بالاتر رفته چرا که در تلگرام جدید نسخه 4.2 قابلیت تازه‌ای دیده می‌شود که تا به امروز تنها در یک نرم‌افزار دیگر یعنی Snapchat حضور داشت. با این قابلیت می‌توان در چت مخفی یا Secret Chat این اپلیکیشن عکس یا ویدئویی ارسال کرد که دارای یک زمان دلخواه برای از بین رفتن و پاک شدن است پس از آنکه این زمان به اتمام رسید عکس و ویدئو خودبخود پاک می‌شود. در این بین اگر مخاطبی که عکس را دریافت کرده از عکس یا ویدئوی شما بخواهد اسکرین‌شات بگیرد برنامه فورا شما را با یک نوتیفیکیشن در جریان این امر قرار می‌دهد.

 

جدا از عکس و ویدئوی خوبخود پاک شونده ویژگی‌های دیگری نیز در تلگرام جدید دیده می‌شود که یکی از آنها ارائه یک بیوگرافی کوچک و توضیح کوتاه درباره خود است که به خصوص در گروه‌هایی که دوستان دوستان‌تان حضور دارند جالب توجه خواهد بود.

قابلیت تلگرام جدید :‌عکس و ویدئوهایی که خودبخود پاک می‌شوند!

ویژگی سوم نیز در این آپدیت امکان بالا کشیدن و اصطلاحا Extend کردن نوار استیکرها از پایین صفحه برای انتخاب بهتر و راحت‌تر برچسب‌ها و تصاویر است که کار را نسبت به گذشته آسان‌تر است.

تلگرام نزدیک به یک ماه پیش در آپدیت 4.1 نسخه فارسی تلگرام و پرداخت موبایلی را به سرویس خود افزوده بود.

منبع

ارسال یک پاسخ