نکسوس 5X و 6P با 379 و 499 دلار فقط آنلاین!

0
1997
اطلاعات نکسوس هواوی

تا کمتر از 24 ساعت دیگر شرکت گوگل به صورت رسمی از دو گوشی جدید خانواده نکسوس رونمایی می‌کند. دو گوشی نکسوس که اینک بدون شک Nexus 6P از هواوی و Nexus 5X از ال‌جی هستند از لحاظ امکاناتی و البته قیمتی با یکدیگر متفاوتند و هریک کاربران ویژه‌ای را هدف قرار داده‌اند. امروز در تکه‌ای دیگر از اطلاعات فاش شده در مورد این گوشی قیمت این دو مدل مشخص شده است.

تا پیش از این طبق اطلاعات به دست آمده قیمت تعیین شده برای نکسوس 5X ال جی به عنوان گوشی ارزان‌قیمت‌تر این خانواده، رقم 399 دلار بود اینک اما بر پایه اطلاعات جدید منتشر شده از سوی Android Police این قیمت حتی کمتر بوده و نسخه 16 گیگابایتی این گوشی تنها با قیمت 379 دلار عرضه می‌شود. نسخه 32 گیگابایتی این گوشی نیز طبیعتا اندکی گران‌قیمت‌تر خواهد بود. طبق گزارش‌ها گوگل از فردا سفارش‌های Nexus 5X را در آمریکا،‌انگلستان،‌ ژاپن،‌ ایرلند و کره جنوبی قبول می‌کند.

دلار - قیمت نکسوس های گوگل

در مورد Nexus 6P گزارش‌ها به قیمت 499 دلار و در دسترس بودن آن برای سفارش از فردا اشاره دارند. نکته جالب در مورد دو گوشی نکسوس 5X و 6P این است که طبق آخرین خبرها، گوگل تنها این دو گوشی را به صورت آنلاین عرضه می‌کند که در صورت صحت این خبر نمی‌توان آنها را در بازارهای عادی جست‌وجو کرد البته این نکته طبیعتا در مورد بازارهای داخلی ایران مصداق چندانی ندارد.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ