بازی Batman:Arkham Knight با لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس

0
2104
باندل بازی همراه با لپ تاپ گیمینگ ایسوس

ایسوس به تازگی اعلام کرده است همراه با  نوت بوک G751JY بازی Batman:Arkham Knight را به صورت رایگان عرضه خواهد کرد. این مدل از خانواده معروف ROG این شرکت است که به نسل 4 پردازنده‌های اینتل و همچنین آخرین نسل از پردازنده‌های NVidia GeForce GTX مجهز است. این باندل به صورت محدود برای خریدارانی که این دستگاه را از تاریخ 11 خرداد تا 24 تهیه کنند در نظر گرفته شده است.

ایسوس به تازگی اعلام کرده است کاربرانی که اقدام به خرید نوت بوک G751JY از تاریخ 11 خرداد الی 24 تیر ماه نمایند یک نسخه رایگان از بازی Batman:Arkham Knight دریافت خواهند نمود. لازم به ذکر است که این بازی به طور رسمی در تاریخ دوم تیر ماه عرضه خواهد شد. این بازی برای اجرا نیاز به سخت افزار‌های قدرتمندی دارد و به راحتی می‌تواند قوی‌ترین سخت افزار‌های موجود را به چالش بکشد. ایسوس نیز برای به رخ کشیدن کارایی بالای این نوت بوک ،تصمیم به عرضه این بازی کرده است.

باندل بازی همراه با لپ تاپ گیمینگ ایسوس - بازی Batman:Arkham Knight

این سری از این نوت بوک‌های ایسوس به نسل چهارم پردازنده‌های اینتل و همچنین آخرین نسل از پردازنده‌های NVidia GeForce GTX مجهز است.اما یکی از فناوری‌های اختصاصی ایسوس که در این سری از نوت بوک‌های به کار رفته است TurboMaster است که کاربران به واسطه آن می‌توانند عملیات اورکلاکینگ را در یک محیط امن و بدون نگرانی تجربه نمایند. همچنین فناوری AudioWizard نیز صدا را در محیط بازی بهبود می‌بخشد. این نوت‌بوک‌ها نیز به فناوری خنک‌کننده‌گی Dual Fan مجهز هستند که قطعات حیاتی سیستم را در زمان لود کاری بالا خنک نگه خواهد داشت.
اما این شرکت به تازگی خبر از حمایت یکی از معروف‌ترین و حرفه ای‌ترین گیمر‌های دنیا با نام Grubby داده است و این گیمر به عنوان سفیر ایسوس و همچنان مشاور این شرکت در زمینه تولید محصولات گیمینگ است. این گیمر حرفه‌ای سابقه حضور 10 ساله در سطح جهانی را دارد و تا کنون چندین بار در بازی هایی مانند Warcraft, StarCraft و Heroes of the storm به مقام قهرمانی دست یافته است.
اما همکاری ایسوس و Grubby باعث خواهد شد تا رابطه ایسوس با گیمر‌ها پیش از پیش نزدیک‌تر شود و این درک را برای ایسوس فراهم می‌آورد تا گیمر‌ها به چه ابزار و نوت‌بوک مخصوص بازی نیاز خواهند داشت. به عنوان سفیر Grubby برند ASUS ROG و محصولات مربوط به آن را در شبکه‌های اجتماعی خود معرفی می‌نماید و همچنین به عنوان مشاور این گیمر با تیم طراحی ROG ، مهندسین و توسعه دهندگان این بخش همکاری می‌نمایند .بدین ترتیب این گیمر اطلاعات دست اول مفیدی را در اختیار ایسوس برای تولید نوت بوک جدید گیمینگ قرار می‌دهد.

ارسال یک پاسخ