هر ماه 5 بازی جدید در لیست Xbox Game Pass

0
2328
هر ماه 5 بازی جدید در لیست Xbox Game Pass

مایکروسافت سرویس Xbox Game Pass را چند هفته پیش معرفی کرد این سرویس به کاربران کنسول بازی Xbox این امکان را می‌دهد تا با پرداخت ماهیانه مبلغی نچندان زیاد بازی‌های دلخواه خود را ار لیست این سرویس دانلود کرده و بازی کنند. مایکروسافت قبلا این قول را داده بود که در این لیست بازی‌های بسیار محبوبی که به صورت تکی قیمت بالایی دارند نیز حضور پیدا کنند حالا این کمپانی تأیید کرده که هر ماه حداقل 5 عنوان جدید را به Xbox Game Pass می‌افزاید.

هر ماه 5 بازی جدید در لیست Xbox Game Pass

این سرویس جدید قرار است در ابتدا با 100 عنوان بازی ارائه شود اما نگفته پیداست که همه این بازی‌ها، عناوین مهم و اصلی ایکس باکس نیستند و در این میان بسیاری از بازی‌های کم اهمیت‌تر و البته ناشناخته‌تر نیز حضور دارند اما حداقل برای راضی نگه داشتن کاربران و متقاعد کردن آنها برای پرداخت ماهیانه هزینه اشتراک این سرویس، مایکروسافت عملا چاره‌ای جز آپدیت لیست و قرار دادن بازی‌های مهم در آن ندارد. از همین رو طبق گفته‌های این شرکت هر ماه بازی‌های تازه‌ای به Game Pass وارد شده و برخی بازی‌های قبلا از آن حذف می‌شوند البته طبق اعلام مایکروسافت بازی‌های اولیه‌ای که Game Pass با آن شروع به کار می‌کند حداقل بیش از 5 ماه در لیست حضور داشته و حذف بازی‌های قدیمی‌تر از ماه نوامبر امسال آغاز می‌شود بنابراین کاربران زمان زیادی برای انجام بازی‌های مختلف خواهند داشت.

مایکروسافت با ارائه ایکس باکس One X و سرویس‌های شبکه‌ای نظیر Game Pass به خوبی در حال تقویت موضع خود در قبال غول ژاپنی دنیای بازی است.

منبع

ارسال یک پاسخ