نکسوس هواوی با صفحه‌نمایش 5.7 و دوربین 12

0
2199
اطلاعات نکسوس هواوی

حجم اطلاعات به گوش رسیده در مورد نکسوس‌های بعدی گوگل این روزها به اوج خود رسیده است و نه‌تنها سازندگان این دو نکسوس یعنی ال‌جی و هواوی اینک کاملا تایید شده‌اند بلکه تقریبا به طور کامل از خلال فاش اطلاعات مختلف با تصویر و مشخصات این دو گوشی نیز آشنا شده‌ایم. این بار اطلاعات تازه‌ای در مورد نکسوس هواوی در بخش صفحه‌نمایش و دوربین به دست آمده است.

نکسوس هواوی که در مورد نام دقیق آن هنوز اطلاعات معتبری در دسترس نیست طبق اطلاعات جدیدی که در بنچ‌مارک GFXBench در دسترس قرار گرفته، دارای صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با وضوح QHD بوده و در بخش دوربین اصلی نیز از یک واحد 12 مگاپیکسلی با امکان برداشت ویدئوی 2160p یا 4K بهره می‌برد. دوربین دوم نیز طبق اطلاعات به دست آمده یک نمونه 8 مگاپیکسلی است که امکان فیلم‌برداری تا وضوح QHD یا 2560×1440 پیکسل را دارد.

اطلاعات نکسوس هواوی

طبق اطلاعاتی که پیش از این در مورد این گوشی به دست آمده بود، پردازش در آن با چیپ‌ست Snapdragon 810‌ همراه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی تامین شده و به صورت پیش‌فرض با نسخه ششم اندروید موسوم به Marshmallow‌ ارائه می‌شود.

انتظار آن می‌رود که هر دو نکسوس هواوی و LG در تاریخ 29 سپتامبر (7 مهرماه) یعنی کمتر از 2 هفته دیگر رونمایی شده و در کمتر از 2 هفته پس از آن تاریخ به بازار ارائه می‌شوند.

منبع

ارسال یک پاسخ