با Lenovo VIBE Shot ازعکاسی حرفه‏‌ای لذت ببرید

0
1945
معرفی لنوو وایب شات

یکی از پیشرفته‌ترین اسمارت‌فون‌های حال حاضر شرکت لنوو در بازار Vibe SHot نام دارد این مدل همانطور که از اسم آن مشخص است بیشتر روی توانمندی‌های تصویری و دوربین تمرکز داشته و حتی شکل ظاهری دستگاه از جنس آلومینیوم و به طور صیقلی طراحی شده که شباهت بسیاری به یک دوربین دارد. در ادامه بیشتر با این مدل و توانمندی‌های آن آشنا می‌شویم

Sponsored

این روزها که به واسطه شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تب عکاسی و فیلم‌برداری در میان مردم بالا رفته است، گوشی هوشمندی که امکانات یک دوربین را در حد نیمه حرفه‏ای با خود به همراه دارد، قطعا طرفداران بسیاری خواهد داشت.

Lenovo VIBE Shot یک گوشی هوشمند مجهز به دوربین 16 مگاپیکسلی پشت دستگاه و دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی است که با کیفیت 1080p و سرعت30 فریم در ثانیه عکس‌برداری و فیلم‌برداری می‏کند. فوکوس لمسی، قابلیت تشخیص چهره، ثابت کننده تصویر، روشنایی هوشمند (HDR)، تصاویر پیوسته پانوراما، ثابت کننده ویدئو، حسگر BSI و فلش سه گانه از ویژگی‌هایی هستند که به کاربر این امکان را می‏‌د‏هد تا با تلفن همراه خود لذت عکاسی حرفه‌‏ای را تجربه کند. یک کلید فیزیکی اسلایدر نیز روی دستگاه قرار گرفته که هنگام عکاسی موجب حرکت میان حالت‌های هوشمند و حرفه‌ای می‌‏شود.

Lenovo VIBE Shot - معرفی لنوو وایب شات

Lenovo VIBE Shot از پردازنده 8 هسته‌‏ای 64 بیتی  Qualcomm Snapdragon 615 بهره می برد که شامل دو سری پردازنده 4 هسته‏‌ای با فرکانس‌‏های 1.7 گیگاهرتز و 1 گیگاهرتز است. از مشخصات این گوشی هوشمند می‌‏توان به صفحه نمایش ۵ اینچی Full HD  مجهز به شیشه ضد خش Gorilla Glass3، سیستم عامل اندروید 5.0،  باتری 3000  میلی آمپر، گرافیک Adreno 405 و حافظه رم 3 گیگابایت اشاره کرد. حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقا تا 128 گیگابایت فضای کافی برای عکس، ویدئو و موزیک را برای کاربر فراهم می‌کند. این مدل  از دو سیم کارت نانو پشتیبانی می‌کند که با شبکه 2G، 3G و 4G LTE سازگار است.

Lenovo VIBE Shot در رنگ‌های سفيد، زرشکی و خاکستری، با یک سال گارانتی سازگار در بازار‌های موبایل کشور عرضه می‌شود.

ارسال یک پاسخ