معرفی جیپ Grand Cherokee Trackhawk با 707 اسب بخار!

0
2593
معرفی جیپ Grand Cherokee Trackhawk با 707 اسب بخار!

هولدینگ فیات-کرایسلر که در حال حاضر عنوان هفتمین خودروساز بزرگ دنیا را در اختیار دارد امروز از جدیدترین محصول خود در برند Jeep رونمایی کرد. این محصول جدید طبق انتظار یک SUV قدرتمند بوده و به طور کامل Grand Cherokee Trackhawk نامیده می‌شود. نکته برجسته و بسیار مهم این خودرو، قدرت بی‌نظیر 707 اسب بخاری آن است که از یک موتور 6.2 لیتری V-8 بهره می‌برد که نماد برند Dodge به حساب آمده و نخستین بار در سال 2014 در مدل‌های Charger و Challenger به کار گرفته شد.

Grand Cherokee Trackhawk که مدل 2018 جیپ به حساب می‌آید قرار است همین چهارشنبه در نمایشگاه New York International Auto Show در معرض نمایش رسانه‌ها قرار بگیرد. یک روز قبل از این رویداد نیز قرار است خودروی عضلانی (muscle car) دیگر این مجموعه به نام Dodge Challenger SRT Demon رونمایی شود.

معرفی جیپ Grand Cherokee Trackhawk با 707 اسب بخار!

طبق اطلاعات شرکت سازنده جیپ Grand Cherokee Trackhawk می‌تواند در 3.5 ثانیه از 0 تا 60 مایل بر صاعت سرعت بگیرد و یک چهارم مایل را نیز در 11.6 ثانیه بپیماید. موتور Hellcat حاضر در اتوموبیل پیشرفته علاوه بر قدرت بسیار بالای 707 اسب بخاری می‌تواند گشتاوری فو‌العاده 645 پوند بر فوت را نیز ایجاد نماید. این توان بالا از طریق جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک به سیستم حرکتی ماشین منتقل می‌شود و برای مهار کردن این غول زیبارو نیز ترمزهای 15.75 اینچی برای چرخ‌های جلو در نظر گرفته شده است.

مجموعه فیات-کرایسلر به جز برندهای دوج، فیات، کرایسلر و جیپ خودروهای نام‌آشنای دیگری مثل آلفا-رومئو، لانچیا و مازراتی را نیز تحت مالکیت خود دارد. این مجموعه هنوز قیمتی برای این ماشین تعیین نکرده است اما مطمئنا تا پایان هفته و پس از نمایش آن در New York International Auto Show اطلاعات کامل‌تری از این SUV و قیمت آن در دسترس قرار می‌گیرد. البته نگفته پیداست که نباید منتظر قیمت اندکی برای این خودرو باشیم.

منبع

ارسال یک پاسخ