معرفی دو تبلت کداک با همکاری با Archos

0
1981
معرفی دو تبلت کداک با همکاری با Archos

کداک به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌های دنیای عکاسی و فیلم‌برداری چندی‌ست به حضور در دنیای گجت‌های موبایلی نیز علاقه نشان می‌دهد و به عنوان نمونه اوائل پاییز سال گذشته با اندرویدفون کلاسیکی که کداک Ektra نامیده می‌شد به حضور در این بازار ابراز علاقه کرد. امروز کداک نام خود را در حوزه‌ای دیگر مطرح کرده که تفاوت محسوسی با گوشی کلاسیک گران‌قیمت Ektra دارد. این شرکت امروز در همکاری با Archos‌ از ساخت دو تبلت خبر داده است. این دو تبلت کداک به طور کامل توسط آرکوس ساخته شده و کار فروش و توزیع آنها نیز به عهده همین شرکت است.

معرفی دو تبلت کداک با همکاری با Archos

اگر انتظار دیدن تبلت‌های پیشرفته با مشخصات متفاوت عکاسی و فیلم‌برداری را دارید باید خود را برای خبری ناگوار آماده کنید چرا که این دو تبلت 7 و 10.1 اینچی نه‌تنها در رده پیشرفته بازار قرار ندارند بلکه آنها را حتی در سطح میانی نیز نمی‌توان دسته‌بندی کرد. پردازش در هر دو تبلت کداک با چیپ‌ست Mediatek MTK8321 مجهز به 4 هسته ARM A53 انجام شده و تنها 1 گیگابایت رم در آنها وجود دارد. نسخه کوچک‌تر 16 گیگابایتی بوده و نسخه بزرگ‌تر 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد. اسلات حافظه نیز برای این دو مدل در نظر گرفته شده که توسط آن می‌توان تا 64 گیگابایت دیگر به این حافظه افزود.

معرفی دو تبلت کداک با همکاری با Archos

در زمینه دوربین در هر دو تبلت از دوربین اصلی 8 و دوربین دوم 2 مگاپیکسلی استفاده شده و با اینکه هر دو از قابلیت دو سیم‌کارت بهره می‌برند اما از 4G در آنها خبری نیست و 3G آنها نیز به سرعت 21Mbps محدود است. باتری تبلت 7 اینچی تنها 2,500mAh ظرفیت دارد اما مدل 10.1 اینچی این ظرفیت را به 6,000mAh می‌رساند.  این هر دو تبلت تا پایان ماه ژوئن با قیمت 80 یورو برای نسخه 7 اینچی و 120 یورو برای نسخه 10.1 اینچی به بازار عرضه می‌شوند. رنگ‌های در دسترس برای این دو مدل نیز مشکی و زرد مخصوص کداک هستند.

منبع

ارسال یک پاسخ