سامسونگ رسما دستیار هوشمند Bixby را معرفی کرد

0
2199
سامسونگ رسما دستیار هوشمند Bixby را معرفی کرد

پس از آنکه در تمامی خبرها و شایعات مرتبط با Galaxy S8 به ارائه یک دستیار هوشمند جدید به نام Bixby اشاره شده بود و در حالی‌که همگان انتظار داشتند که معرفی رسمی این دستیار هوشمند در 29 مارچ و همزمان با ارائه گلکسی S8 و +S8 باشد، سامسونگ همگان را متعجب کرده و امروز به صورت رسمی، Bixby را در سایت خود معرفی کرد.

سامسونگ در معرفی این دستیار هوشمند ضمن اشاره به اینکه در آینده همه اسمارت‌فون‌های این شرکت به این امکان مجهز می‌شوند از تجهیز لوازم خانگی منطبق نیز به این فناوری خبر داد. به گفته سامسونگ،‌ Bixby در کلاد جای گرفته و برقراری ارتباط با اینترنت و سازکاری برای دریافت دستورات صوتی کاربران را تنها محدودیت‌های دستگاه‌های مختلف برای دسترسی به بیکسبی دانست. بیکسبی به گفته سامسونگ علاوه بر دستورات صوتی از دستورات لمسی (touch command) پشتیبانی می‌کند و از لحاظ می‌توان آن را با دیگر نمونه‌های مشابه از گوگل و اپل مقایسه کرد. سامسونگ به جز موارد اشاره شده نکته خاص و بزرگی را در مورد بیکسبی اشاره نکرده و هنوز نمی‌توان این دستیار هوشمند را چیزی فراتر از نمونه‌های عادی و معمول حاضر در بازار قلمداد کرد. جدا از این مورد هیچ تصویر و عکسی نیز از این دستیار هوشمند منتشر نشده که البته این مورد را می‌توان به اجبار سامسونگ به لو ندادن تصاویر رابط کاربری گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس مرتبط دانست.

به گفته این کمپانی کره‌ای، اپلیکیشن‌‌های مختلف در ابتدا با بیکسبی هماهنگ نبوده و برای هماهنگی با این دستیار هوشمند باید تغییر پیدا کنند.

منبع

ارسال یک پاسخ