معرفی رسمی رولزرویس فانتوم VIII:‌ قیمت از 350 هزار پوند!

0
4919
معرفی رسمی رولزرویس فانتوم VIII:‌ قیمت 350 هزار پوند!

شرکت انگلیسی سازنده خودروهای لوکس Rolls-Royce، شب گذشته از جدیدترین محصول خود یعنی رولزرویس فانتوم نسل هشتم یا Phantom VIII در لندن رونمایی کرد. فانتوم نسل هفتم در سال 2003 رونمایی شد و نخستین مدل از این برند تحت هدایت BMW بر گروه فولکس واگن محسوب می‌شد.  رولزرویس این خودرو را به سادگی، بهترین ماشین دنیا توصیف کرده و قیمت در نظر گرفته شده برای آن نیز این موضوع را تأیید می‌کند چرا که قیمت پایه این مدل 350 هزار پوند در نظر گرفته شده که تنها خودروهای اندک دیگری را در این قیمت می‌توان در بازار یافت.

Torsten Müller-Ötvös مدیرعامل رولزرویس ساخت فانتوم VIII را پیگیری و تعقیب نهایت سطح کمال و بی عیب و نقص بودن توصیف کرده است. وی در ادامه با اشاره به روند همیشگی تکامل در این شرکت از تلاش این مجموعه برای بی‌عیب و نقص بودن در تمامی کارهای انجام شده یاد کرد.

معرفی رسمی رولزرویس فانتوم VIII:‌ قیمت 350 هزار پوند!

یک ویژگی خاص رولزرویس فانتوم VIII به موتور کامل بی‌صدای آن تعلق دارد که برای انجام این کار 130 کیلوگرم عایق صوتی و مواد جذب کننده در آن به کار گرفته شده است که این میزان عایق صوتی به دلیل وزن بالا معمولا جایی در ماشین‌های عادی ندارد اما در یک رولزرویس اشرافی که وزن و مصرف سوخت آخرین نکته قابل اشاره در مورد آنها به شمار می‌رود مطمئنا مشکلی برای هرچه بی‌صداتر کردن موتور حتی اگر به بهای وزن بسیار بالای آن باشد وجود ندارد. در بخش ارتباطی این ماشین به جز موارد معمول مثل مسیریاب‌های پشرفته و هات‌اسپات‌های وای‌فای، یک سیستم 4 دوربینه با دید پانورامایی در نظر گرفته شده که نمای هلیکوپتر و حتی نمای شب نیز در بین گزینه‌های آن دیده می‌شود.

فانتوم نسل 8 قرار است از اوائل سال 2018 وارد بازار شد و قیمت پایه آن از 350 هزار پوند یا 450 هزار دلار آغاز می‌شود و نسخه ویژه این خودرو می‌تواند تا 600 هزار دلار نیز قیمت داشته باشد.

منبع

ارسال یک پاسخ