موتورولا موتو M رسما معرفی شد (فعلا در چین)

0
2095
معرفی رسمی موتورولا موتو M

موتورولا موتو M جدیدترین محصول کمپانی لنوو تحت برند موتورولا به حساب می‌آید که در یکی دو هفته گذشته در بسیاری از خبرها و شایعات حضور فعالی داشت. این گوشی که امروز در چین در کنار Lenovo P2 رسما رونمایی شد از لحاظ طراحی با تفاوت‌هایی با محصولات قبلی این خانواده دارد و به صورت ضد آب نیز طراحی شده است.

موتورولا موتو M از بدنه‌ای تمام فلزی با کناره‌های گرد و حاشیه‌های اندک صفحه‌‌نمایش بهره برده و سنسور اثر انگشت نیز برخلاف Moto Z به پشت گوشی و زیر دوربین منتقل شده است. دوربین اصلی موتورولا موتو M یک نمونه 16 مگاپیکسلی با پشتیبانی از فوکوس تشخیص فاز بوده و وضوح دوربین اصلی نیز 8 مگاپیکسلی ست. لنوو اطلاعات دیگری در مورد این دو دوربین در سایت محصول ارائه نکرده اما مطمئنا در آینده اطلاعات بیشتری در این مورد ارائه می‌شود.

معرفی رسمی موتورولا موتو M

چیپ‌ست پردازشی دستگاه از نوع 8 هسته‌ای و ساخت شرکت مدیاتک با هسته‌های 2.2 گیگاهرتزی بوده و 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا آن شرایط مناسبی را برای رقابت این گوشی با دیگر مدل‌های متعدد این کلاس فراهم می‌آورد. در نهایت به عنوان آخرین نکته مشخص‌ شده در مورد Moto M باید به باتری 3,050mAh آن اشاره کرد که از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

منبع

ارسال یک پاسخ