هواوی Honor 4A با پنل 5 اینچی فقط با 96 دلار

1
2535
معرفی هواوی honor 4A

برند جدید Honor در محصولات هواوی معرفی دیوایس‌های بسیار خوش‌قیمت و در عین حال خوش‌ساختی است که در بازار با استقبال زیادی روبرو شده‌اند. جدیدترین محصول این رده هواوی Honor 4A نام دارد که با مشخصات کاملا راضی‌کننده و نسبتا مدرن قیمتی بسیار مناسب و کمتر از 100 دلار دارد. صفحه‌‌نمایش 5 اینچی و ارائه قابلیت 3G و LTE مشخصات مهم این مدل را تشکیل می‌‌دهند.

صفحه‌نمایش 5 اینچی هواوی Honor 4A دارای وضوح 720p بوده و دو دوربین 8 و 2 مگاپیکسلی در پشت و جلوی آن به چشم می‌‌خورد. پردازش در این مدل با چیپ‌ست Snpadragon 210 انجام می‌شود که در ساختار آن چهار هسته 1.1 گیگاهرتزی به چشم می‌خورد. حافظه رم دستگاه 2 گیگابایت است که در این رده قیمتی امکانی کاملا کمیاب به حساب می‌آید. حافظه داخلی دستگاه 8 گیگابایت است و امکان دو سیم‌‌کارت نیز در آن به چشم می‌خورد.

معرفی هواوی honor 4A

باتری دستگاه 2200 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و با اندروید 5.1 ارائه می‌شود. نسخه 3G دستگاه تنها نزدیک به 96 دلار قیمت دارد و ورژن LTE آن نیز تنها حوالی 112 دلار خواهد بود. هواوی Honor 4A با این قیمت و مشخصات رقیب سرسختی برای سری Redmi شائومی به حساب می‌آید. ارائه honor 4A به خارج از کشور چین هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

معرفی هواوی honor 4A

منبع

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ