با LG Class آشنا شوید: متوسط، فلزی، خوش‌قیمت

0
2604
معرفی lg class

چند روز پیش اطلاعاتی در مورد اسمارت‌فون جدید ال‌جی با نام Class منتشر شد که طبق آن با توجه به مشخصات سختت‌افزاری این مدل یک نمونه متعلق به دسته میانی بازار بود. LG Class امروز به صورت رسمی توسط ال‌جی معرفی شد و بسیاری از مشخصات پیشین آن نیز تایید شد. هیجان‌انگیزترین نکته در مورد Class بدنه فلزی خوش‌ساخت آن است.

در اطلاعات قبلی در دسترس قرار گرفته در مورد این گوشی به فبلت بودن آن اشاره شده بود اما این مدل با توجه به صفحه‌نمایش 5 اینچی آن طبیعتا نمی‌تواند در دسته فبلت‌های بزرگ و حجیم جای بگیرد. وضوح صفحه‌نمایش 5 اینچی این گوشی 1280×720 پیکسل است و بدین‌ترتیب از همین ابتدا باید آن را از دسته گوشی‌های رده بالای بازار جدا کرد. وضوح دوربین‌های پشت و جلوی LG Class به ترتیب 13 و 8 مگاپیکسل است و بدین‌ترتیب با یک میانی رو به بالا روبرو خواهیم بود. بخش فلزی پشت گوشی و ضخامت اندک جذابیت‌های ظاهری Class را بسیار افزایش داده و همانطور که از نام آن نیز مشخص است LG در طراحی این گوشی به کاربران نیازمند به کالای لوکس با بودجه محدود اندیشیده است. ابعاد این مدل 7.4×71.8×142 میلیمتر است و 147 گرم وزن دارد.

معرفی lg class

در بخش پردازشی LG Class به سبک مدل‌های پایینی رده میانی از Snapdragon 410‌حاوی 4 هسته ARM A53 استفاده شده و 2 گیگابایت RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد. پشتیبانی از LTE، بلوتوث نسخه 4.1، اتصال NFC و یک اسپیکر 1 واتی سایر مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهند.

معرفی lg class

LG Class از همین ماه در تمامی اپراتورهای کره جنوبی با قیمت آنلاکی در حدود 339 دلار عرضه می‌شود و هنوز در مورد حضور احتمالی آن در سایر بازارها سخنی به میان نیامده است.

منبع

ارسال یک پاسخ