ال جی جی 4 بیت (G4 Beat) رسما معرفی شد

0
1914
ارائه LG G4 beat

چند روز پیش اطلاعاتی در مورد ارائه گوشی‌ جدیدی از سوی ال جی با نام G4 S با ظاهری همانند G4‌و با مشخصاتی ضعیف‌تر در دسترس قرار  گرفت این گوشی امروز با نام ال جی جی 4 بیت (G4 Beat) به صورت رسمی معرفی شد و بسیاری از مشخصاتی که از پیش به آنها اشاره شده بود در آن دیده می‌شود. G4 Beat با ظاهر G4‌ دارای صفحه‌نمایش 5.2 اینچی فول اچ‌دی است.

تقریبا تمامی مشخصات G4 اصلی در این گوشی با تعدیل روبرو شده است اما برخلاف G3 Beat سال گذشته مشخصات این مدل هنوز در سطح قابل قبولی قرار دارد. صفحه‌نمایش گوشی همانطور که گفته شد یک نمونه 5.2 اینچی فول اچ‌دی بوده و دوربین اصلی آن نیز بسته به منطقه توزیع 8 یا 13 مگاپیکسلی است. دوربین دوم گوشی نیز 5 مگاپیکسلی خواهد بود. در زمینه پردازنده، این گوشی که با نام G4 S نیز شناخته می‌شود از چیپ‌ست Snapdragon 615 همراه با 1.5 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

ال جی جی 4 بیت (G4 Beat) - ارائه LG G4 beat

ال جی جی 4 بیت از امکان ارتباطی 4G LTE بهره می‌برد و ظرفیت باتری آن نیز 2300 میلی آمپر ساعت است. G4 Beat قرار است نخستین بار ابتدا در اروپا و آمریکای لاتین در رنگ‌های نقره‌ای، سفید و طلایی ارائه می‌شود. پس از آن این مدل به بازارهای کانادا، هند، روسیه، سنگاپور، آفریقای جنوبی، ترکیه و دیگر بازارها ارائه می‌شود. در مورد قیمت دستگاه هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

منبع

ارسال یک پاسخ