معرفی ساعت هوشمند سونی FES Watch U با فناوری ePaper

0
2961
معرفی ساعت هوشمند سونی FES Watch U با فناوری ePaper

FES ساعت تمام کاغذی سونی بیش از یک سال و نیم پیش خبرساز شد FES Watch توسط تیم جداگانه‌ای به نام FES Group در سونی ساخته می‌شد و کلیه قسمت‌های آن حتی بند آن دارای فناوری ePaper یا کاغذ الکترونیکی بود که امکان تغییر ظاهر ساعت و بند را با بک‌گراندهای مختلف فراهم می‌آورد. امروز نسل دوم این ساعت با نام سونی FES Watch U معرفی شد که مثل نسل اول منحصر به ژاپن بوده و قیمت آن با شروع از حوالی 420 دلار تا 545 دلار نیز افزایش پیدا می‌کند. هردوی این قیمت‌ها در مقایسه با FES Watch اولیه با قیمتی نزدیک به 273 دلار بسیار گران‌قیمت‌تر هستند.

 

سونی FES Watch U بیش از آنکه به کارایی و امکانات ساعت‌هایی از این دست توجه داشته باشد بیشتر به رده زیبایی و مد تعلق داشته و در آن با یکی بودن جنس صفحه‌نمایش و بند می‌توان طرح‌های بدیعی را ایجاد کرد. این ساعت دارای ضخامت 12 میلیمتری است و قطر صفحه‌نمایش در آن 43 میلیمتر در نظر گرفته شده است. بدنه فس‌واچ جدید از استاندارد مقاومت در برابر آب وگرد و خاک IP67 برخوردار بوده و 75 گرم نیز وزن دارد. باتری دستگاه می‌تواند تا 2 هفته انرژی مورد نیاز آن را تأمین کند. نسخه  مشکی این ساعت از شیشه Sapphire برخوردار است اما نسخه نقره‌ای و مشکی آن شیشه معدنی معمولی دارند.

معرفی ساعت هوشمند سونی FES Watch U با فناوری ePaper

این ساعت جدید سونی به اندروید و iOS از طریق بلوتوث 4 متصل شده و از طریق اپلیکیشن اختصاصی آن می‌توان طرح ساعت و بند را تغییر داد. دیزاین‌های آماده‌ای برای این ساعت (به هر دو صورت رایگان و غیر رایگان) در دسترس قرار دارد و می‌توان طرح‌های اختصاصی آن را نیز ساخت.

منبع

ارسال یک پاسخ