معرفی هدست شیائومی Mi Sports بلوتوث فقط 21 دلار

0
1684
معرفی هدست شیائومی Mi Sports بلوتوث فقط 21 دلار

شرکت شیائومی به جز گوشی‌‌های موبایل لوازم جانبی متعددی را برای این رده عرضه می‌کند که گه‌گاه از لحاظ طراحی با نمونه‌های بزرگ قابل مقایسه بوده و همواره قیمت بسیار مناسبی را ارائه می‌کنند. این شرکت نزدیک به یک ماه پیش از شیائومی AirDots Pro رونمائی کرد که با طراحی بی‌سیم رقیبی برای AirPods اپل به حساب می‌آمد. این بار اما شرکت شیائومی دست به تولید یک هدست بلوتوث ساده ارزان‌قیمت زده که به خصوص در بازاری همچون هند احتمالا با موفقیت چشمگیری روبرو می‌شود. هدست شیائومی Mi Sports Basic Bluetooth همانطور که از نام آن می‌‌توان حدس زد نمونه‌ای ساده با امکان ارتباطی بلوتوث است که از این رو قیمت مناسبی را نیز ارائه می‌کند. گوشی‌های هدست شیائومی Mi Sports از طریق سیم به یکدیگر متصل بوده و به صورت بی‌سیم نیز با بلوتوث به گوشی وصل می‌شوند.

معرفی هدست شیائومی Mi Sports بلوتوث فقط 21 دلار

شیائومی Mi Sports از استاندار حفاظت IPX4 برخوردار بوده که آن را در برابر عرق کردن و پاشیده شدن آب محافظت می‌کند. طراحی این هدست‌ها به صورت درون گوشی بوده و زائده‌ای برای محکم کردن آن در گوش نیز در نظر گرفته شده است. کنترلرهای روی این هدست به جز play/pause و تغییر صدا، امکان پرش از روی آهنگ، دریافت تماس و دسترسی به دستیاز صوتی Google Assistant را نیز فراهم می‌آورند.

معرفی هدست شیائومی Mi Sports بلوتوث فقط 21 دلار

باتری این هدست دارای ظرفیت 120 میلی آمپر ساعت است که به گفته شرکت سازنده تا 9 ساعت امکان استفاده از آن با یک بار شارژ وجود دارد. شارژ این هدست‌ نیز از طریق پورت microUSB انجام می‌شود. این هدست که در دو رنگ سفید و مشکی ارائه می‌شود در هند، تنها 1,499 روپیه قیمت دارد که با یک حساب سرانگشتی تنها 21 دلار آمریکا خواهد بود.

شیائومی این هدست را در تاریخ 20 مارچ (29 اسفند 1397) به بازار هند ارائه کرده و از امکان حضور آن در سایر بازارها هنوز خبری منتشر نشده است.

منبع

ارسال یک پاسخ