کتاب‌خوان جدید آمازون کیندل Oasis : تا 2 متر ضد آب!

0
2641
معرفی کتاب‌خوان جدید آمازون کیندل Oasis : هفت اینچ، 250 دلار

شرکت آمازون روز گذشته از کتا‌بخوان جدید این شرکت یعنی نسل دوم کیندل Oasis رونمایی کرد. این کتاب‌خوان در مقایسه با Oasis قبلی، تغییرات بزرگی را به خود دیده و قیمت آن نیز کمتری شده است. کیندل Oasis دارای یک صفحه‌نمایش 7 اینچی (1 اینچ بزرگ‌تر از مدل قبلی) بوده و سه برابر LEDهای بیشتری برای روشن کردن و نورافشانی صفحه نسبت به مدل Paperwhite دارد. در مقایسه با Oasis اولیه نیز این مدل 2 چراغ LED بیشتر دارد (12 در مقابل 10)

طراحی این کتاب‌خوان با پشت آلومینیومی و جلوی پلاستیکی انجام شده و این‌بار این مدل با طراحی جدید می‌تواند در عمق 2 متری آب برای 1 ساعت دوام بیاورد. البته این تنها آب تمیز و خالص نیست که مشکلی برای این گوشی ایجاد نمی‌کند بلکه به گفته آمازون٫، نسل جدید Oasis از غوطه‌وری درون وان داغ نیز جان سالم به در می‌برد.

معرفی کتاب‌خوان جدید آمازون کیندل Oasis : هفت اینچ، 250 دلار

از دیگر نکات جدید در مورد این تبلت باید به حذف شدن کاور حاوی باتری برای این تبلت اشاره کرد این تبلت البته به صورت پیش‌فرض دارای ظرفیت باتری بالاتری شده بدون اینکه ضخامت فوق‌العاده 3.4 میلی‌متری آن افزایش پیدا کند. نگفته پیداست که همچنان برای این کتاب‌خوان کاور محافظ که نقش پایه را نیز ایفا می‌کند ارائه می‌شود. خبرهای خوب در مورد Oasis جدید همچنان ادامه دارد جایی‌که سرویس Audible (سرویس پخش کتاب‌های صوتی) به صورت پیش‌فرض در این کتاب‌خوان در نظر گرفته شده که برای استفاده از آن در نبود جک 3.5 میلیمتری هدست تنها می‌توان از هدست بلوتوث استفاده کرد. برای پاسخگویی به نیاز کاربران برای گوش دادن به کتاب‌های صوتی (که حجم بیشتری نسبت به کتاب‌های نوشتاری دارند)، حافظه داخلی دستگاه به 8 گیگابایت رسیده و یک ورژن 32 گیگابایتی نیز برای این مدل ارائه می‌شود.

معرفی کتاب‌خوان جدید آمازون کیندل Oasis : هفت اینچ، 250 دلار

آمازون با وجود این تغییرات، نه‌تنها قیمت کیندل Oasis را افزایش نداده بلکه آن را کمتر نیز کرده است، این مدل اینک در نسخه پایه 8 گیگابایتی دارای قیمت 250 دلار (40 دلار ارزان‌تر از مدل قبلی) بوده و در صورت نیاز به نسخه 32 گیگابایتی باید 50 دلار بیشتر پرداخت کرد. این دو نسخه به اتصال LTE مجهز نیستند و در صورت تمایل به LTE باید نسخه دیگری که تنها با حافظه 32GB عرضه می‌شود را تهیه کرد. کیندل Oasis از 31 اکتبر (9 آبان) به بازار آمریکا عرضه شده و هنوز خبری در مورد امکان ارائه آن به دیگر بازارها،‌ مخابره نشده است.

منبع

ارسال یک پاسخ