معرفی 4 گوشی جدید Archos ؛ کپی برابر اصلی از ZTE!

0
2741
معرفی 4 گوشی جدید Archos ؛ کپی برابر اصلی از ZTE!

شرکت Archos امروز از چهار گوشی جدید رونمایی کرد. از میان این چهار گوشی جدید Archos دو مدل به سری Diamond با نام‌های Diamond Alpha و Diamond Gamma تعلق دارند و دو مدل دیگر نیز از دارای پیشوند Sense هستند شامل Sense 55s و Sense 50x.

Archos Diamond Alpha گران‌قیمت‌ترین مدل در میان این 4 گوشی جدید Archos است که از یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی فول اچ‌دی و دو دوربین 13 مگاپیکسلی در بخش پشتی دستگاه بهره می‌برد که یکی به صورت رنگی و دیگری سیاه و سفید عکاسی می‌کند. دوربین دوم در این مجموعه 16 مگاپیکسلی بوده و از فیلم‌برداری 4K پشتیبانی می‌کند.

معرفی 4 گوشی جدید Archos ؛ کپی برابر اصلی از ZTE!

پردازش در Archos Diamond Alpha با Snapdragon 652 انجام شده و 4 گیگ رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. در حالی که سنسور اثر انگشت در این گوشی در پشت آن قرار دارد اما یک دایره رنگی در زیر صفحه‌نمایش آن دیده می‌شود که بسیار آشنا به نظر می‌رسد. در حقیقت Archos Diamond Alpha نسخه rebrand شده ZTE Z17 Mini است که دو ماه پیش به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی قرار است با قیمت 299 یورو که ظاهرا 50 یورو تخفیف در آن اعمال شده است به بازار ارائه شود.

Archos Diamond Gamma ارزان‌تر بوده و در بدنه آلومینیومی با ضخامت کمتر از 8 میلیمتر یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی 720p را جای داده است. دوربین‌های این مجموعه 13 و 5 مگاپیکسلی هستند و باتری آن نیز 3,000mAh ظرفیت دارد.

معرفی 4 گوشی جدید Archos ؛ کپی برابر اصلی از ZTE!

پردازش در دایموند گاما با Snapdragon 435 انجام می‌شود و 3 گیگ رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد. اگر مشخصات این گوشی نیز برایتان آشنا به نظر می‌رسد باید بگوییم در این مورد نیز اشتباه نکرده‌اید چرا که این گوشی نیز در حقیقت نسخه rebrand شده ZTE M2 Lite است که نزدیک به 3 ماه پیش به بازار عرضه شد. این گوشی 199 دلار قیمت دارد.

مدل سوم یعنی Archos Sense 55S دارای یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی 1080p تمام‌صفحه‌ است که به سبک Mi Mix شائومی نزدیک به 78 درصد بخش رویی را پوشانده است. در پشت گوشی دو دوربین 8 مگاپیکسلی دیده می‌شود و سنسور اثر انگشت نیز در همان پشت دستگاه قرار دارد.

معرفی 4 گوشی جدید Archos ؛ کپی برابر اصلی از ZTE!

باتری 3,000mAh، رم 2 و حافظه 16 گیگابایتی دیگر مشخصات این گوشی را که با قیمت 249 یورو عرضه می‌شود تشکیل می‌دهند.

در نهایت آخرین مدل Archos Sense 50X نام دارد که یک گوشی با بدنه محکم است که نه‌تنها می‌تواند در آب 1 متری تا 30 دقیقه دوام بیاورد بلکه از افتادن از ارتفاع 1 متری نیز جان سال به در می‌برد. صفحه‌نمایش این گوشی 5 اینچی 1080p بوده که با پوشش Gorilla Glass 3 محافظت می‌شود. این گوشی که می‌تواند در دمای 20- تا 50+ به کار خود ادامه دهد در بخش پردازشی از چیپ چهار هسته‌ای Mediatek MT6737T برخوردار است و 3 گیگ رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

معرفی 4 گوشی جدید Archos ؛ کپی برابر اصلی از ZTE!

این گوشی که مثل دیگر سه گوشی جدید Archos در ماه جولای عرضه می‌شود 169 دلار قیمت خواهد داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ