Meizu M5c معرفی شد؛ دنیایی از رنگ‌های شاد

0
1991
Meizu M5c معرفی شد؛ دنیایی از رنگ‌های شاد

شرکت چینی میزو امروز جدیدترین محصول خود را برای عرضه در بازارهای جهانی معرفی کرد. Meizu M5c همانطور که از نام آن مشخص است دارای یک صفحه‌نمایش 5 اینچی بوده که وضوح آن 720p است و بدین‌ترتیب رده کاربری از همینجا کاملا مشخص می‌شود. Meizu M5c از یک بدنه پلی‌کربنات (نوعی پلاستیک) بهره برده و در پنج رنگ محتلف شامل مشکی، طلایی، قرمز، آبی و صورتی عرضه می‌شود.

Meizu M5c معرفی شد؛ دنیایی از رنگ‌های شاد

بدنه این گوشی نسبتا باریک بوده و با 8.3 میلیمتر می‌توان آن را همچنلن Slim فرض کرد. وزن گوشی نیز 135 گرم است که برای یک دیوایس 5 اینچی وزن مناسبی به حساب می‌آید. پردازش در این مدل با پروسسور 4 هسته 1.3 گیگاهرتزی همراه با 2 گیگابایت رم انجام شده و حافظه داخلی قابل ارتقا آن نیز 16 گیگابایت است. دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با f/2.0 بوده و دوربین دوم آن نیز 5 مگاپیکسل وضوح دارد.

Meizu M5c معرفی شد؛ دنیایی از رنگ‌های شاد

M5c میزو را می‌توان اولین گوشی با توزیع بین‌المللی این برند دانست که با رابط کاربری Flyme 6 OS عرضه می‌شود. این رابط کاربری به گفته میزو با بهینه‌سازی اپلیکیشن‌ها پرفورمنس بهتری را برای این مدل به همراه می‌آورد. این گوشی ظاهرا قرار است زری 275 دلار باشد و در کشورهای مختلفی از جمله استرالیا، بلژیک، برزیل، چین، فرانسه، هنگ‌کنگ و ایتالیا عرضه می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ