Meizu Metal تنها 173 دلار با پنل 5.5 فول اچ‌دی

0
3044
معرفی گوشی meizu metal

شرکت چینی Meizu یکی از پر سر و صداترین تولیدکنندگان این روزهای اسمارت‌فون به شمار می‌رود که در میان خیل عظیم تولیدکنندگان چینی به سبب قیمت مناسب در مقابل سخت‌افزار ارائه شده توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این شرکت امروز از اسمارت‌فون تازه‌ای به نام Meizu Blue Charm Metal رونمایی کرد که همانند نام خود تمام فلزی بوده و قیمتی بسیار مناسب دارد.

اطلاعات Meizu Metal البته از مدت‌ها پیش در شایعات متعدد و تایید نشده به بیرون درز پیدا کرده بود و برای افرادی که خبرهای این گوشی را تا به امروز دنبال کرده‌اند معرفی رسمی این مدل حرف چندان تازه‌ای را در بر نداشته است. جذاب‌ترین نکته در مورد این گوشی همانطور که اشاره شد به تمام فلزی بودن دستگاه تعلق دارد که ظاهرا این روزها به جذابیت اصلی گوشی‌های آسیایی و به خصوص چینی بدل شده است. صفحه‌نمایش دستگاه یک نمونه 5.5 اینچی فول اچ‌دی با پوشش Dinorex T2X-1 است و با گوشه‌های خمیده و یا آنچه این روزها به آن اطلاق می‌شود، افکت 2.5D، ارائه می‌شود. دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی در این مدل وجود دارد که دوربین اصلی به دو فلش LED‌ مجهز بوده و با وضوح 1080p فیلم‌برداری می‌کند.

معرفی گوشی meizu metal

پردازش در این مدل با چیپ‌ست قدرتمند MediaTek Helio X10 حاوی 8 هسته 2 گیگاهرتزی ARM A53 و گرافیک PowerVR G6200‌ تامین می‌شود. حافظه داخلی دستگاه 16 یا 32 گیگابایت است و 2 گیگابایت نیز رم دارد. مانند دیگر چینی‌های جدید بازار در این مدل نیز کاربر از بین سیم‌کارت دوم یا اسلات حافظه (قابل ارتقا تا 128 گیگابایت) می‌تواند تنها یکی را انتخاب کند. حسگر اثر انگشت در دکمه Home‌ زیر صفحه‌نمایش یکی دیگر از جذابیت‌های فراوان این مدل به حساب می‌آید.

معرفی گوشی meizu metal

باتری قدرتمند 3140 میلی آمپر ساعتی، وای‌فای ac، پشتیبانی از LTE و USB Host سایر مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهند. قیمت Meizu Meal‌ در نسخه 16 گیگابایتی 1099 یوان چین معادل 173 دلار است و نسخه 32 گیگابایتی آن نیز 1299 یوان یعنی تنها 205 دلار است. فروشندگان خارج از چین نیز این گوشی را برای پیش‌فروش ارائه کرده‌اند که قیمت آنها اغلب 199 دلار برای نسخه 16 گیگابایتی دستگاه است.

معرفی گوشی meizu metal

Meizu Metal در رنگ‌های سفید، طلایی، خاکستری، آبی و صورتی عرضه می‌شود و سیستم‌عامل آن نیز به صورت پیش‌فرض اندروید 5 لالی‌پاپ همراه با لانچر Flyme 5.1 خواهد بود.

منبع

ارسال یک پاسخ