منتظر Xbox One S All Digital بدون درایو و دیسک باشید!

0
2512
منتظر Xbox One S All Digital بدون درایو و دیسک باشید!

در حالی‌که تا دومین سالگرد آخرین آپدیت کنسول‌های بازی مایکروسافت یعنی Xbox One X پروژه اسکورپیو فاصله چندانی باقی نمانده،‌ این شرکت ظاهرا خود را برای یک آپدیت جدید روی نسخه S این کنسول آماده می‌کند؛ طبق اطلاعات جدید این کنسول Xbox One S All Digital نام دارد و همانطور که از نام آن می‌توان حدس زد آپدیتی برای One S به حساب می‌آید اما با یک تغییر انقلابی بزرگ! در Xbox One S All Digital از درایو نوری برای قرار دادن دیسک بازی خبری نیست و بدین‌ترتیب برای اولین بار یک کنسول نسل جدید با این قابلیت روانه بازار خواهد شد. اطلاعات و خبرهای جدید در مورد این کنسول به اندازه‌ای‌ست که نمی‌‌توان آن را حاصل تخیلات یک علاقه‌مند به بازی و دوق هنری یک فتوشاپیست ماهر دانست.

منتظر Xbox One S All Digital بدون درایو و دیسک باشید!

Xbox One S All Digital طبق اطلاعات منبع این خبر و همانطور که اشاره شد فاقد درایو و دیسک نوری بوده و تنها به نسخه‌های دیجیتال بازی‌ها و سرویس اشتراکی مجموعه Game Pass مایکروسافت متکی‌ست. مشخصات سخت‌افزاری این کنسول هنوز دارای نقاط ابهام فراوانی‌ست اما در این میان از روی تصاویر منتشر شده می‌توان به پشتیبانی آن از وضوح 4K‌ و ویژگی HDR همراه با هارد دیسک 1 ترابایتی اشاره کرد.

منتظر Xbox One S All Digital بدون درایو و دیسک باشید!

این کنسول در همه تصاویر آن به رنگ سفید همراه با یک کنترلر تکی به نمایش گذاشته شده که با باندل پیش‌فرض Xbox One X کاملا شباهت داشته و بدین‌ترتیب این گمان تقویت می‌شود که در این تصاویر با نسخه پایه کنسول مورد نظر سر و کار داریم و احتمالا نسخه‌های دیگری از آن در آینده در راه باشند.

از روی جعبه این کنسول همچنین می‌توان به باندل شدن سه بازی همراه آن شامل Sea of Thieves، ماینکرافت و Forza Horizon 3 اشاره کرد. منبع این خبر همچنین قیمت این دستگاه را در اروپا 229.99 یورو اعلام که در این صورت آن را از قیمت پایه 299.99 دلاری Xbox One S ارزان‌تر نشان می‌دهد. این قیمت البته One S‌البته در فروش بهاری مایکروسافت تعدیل شده و در برخی فروشگاه‌های اروپائی به 249.99 یورو رسیده است. زمان ارائه این محصول در اروپا نیز در منبع این خبر، نزدیک به 3 هفته دیگر یعنی 7 می 2019 (17 اردیبهشت 1398) اعلام شده است.

منتظر Xbox One S All Digital بدون درایو و دیسک باشید!

حذف درایو نوری از Xbox One S All Digital ممکن است برای برخی کاربران ساکن در کشورهای پیشرفته با دسترسی به ارتباط سریع اینترنت و سرویس‌های مالی جهانی با توجه به قیمت کمتر آن نسبت به کنسول‌های پیشین خبر خوبی به حساب بیاید اما مطمئنا این خبر برای کاربران این کنسول در ایران خبر چندان هیجان‌انگیزی به حساب نمی‌آید. شما در این رابطه چه فکر می‌کنید. نظرتان را با ما در میان بگذارید.

منبع

ارسال یک پاسخ