Sugar S1 موبایلی که برای شما پول دیجیتال بدست می‌آورد!

0
2167
Sugar S1 موبایلی که برای شما پول دیجیتال بدست می‌آورد!

این روزها با قوت گرفتن بیت‌کوین و دیگر نمونه‌های پول دیجیتال صحبت بلاک چین (Block Chain) و ارزهای رمزگذاری شده (cryptocurrency) بسیار گرم و پر رونق است. در این حین متصل کردن داستان پول دیجیتال به گوشی‌های موبایل می‌تواند بازار گرم‌تری را برای هر دو رده ایجاد کند. به تازگی گوشی جدیدی به نام Sugar S1 معرفی شده که در همکاری با یک واحد پول دیجیتالی جدید به نام EthereumFog (که به تازگی از Ethereum  اصلی جدا شده است) امکان ماین کردن این واحد پولی را ایجاد می‌کند.

Sugar S1 موبایلی که برای شما پول دیجیتال بدست می‌آورد!

خود گوشی Sugar S1 شباهت نزدیکی به ZTE Nubia Z17s دارد که چندی پیش در کنار مدل مینی ان معرفی شد البته این شباهت از حد ظاهر فراتر نمی‌رود و مشخصات متفاوتی در این دو گوشی دیده می‌شود. EthereumFog و Sugar در تفاهم خود از ارتقاء امنیت شبکه بلاک‌چین سخن گفته‌‌اند. گوشی Sugar حاصل از این تفاهم به منزله یه کیف پول فیزیکی عمل کرده و برای Mine کردن EthereumFog نیز ظاهر می‌توان از آن استفاده کرد. البته پروسسور نسبتا قدیمی Snapdragon 652 با لیتوگرافی 28 نانومتری چندان برای انجام این کار قدرتمند و خاص نیست.

سایر مشخصات این گوشی بنا به اطلاعات منتشر شده از سوی TENAA شامل یک صفحه‌نمایش 5.99 اینچی (که کاملا بزرگ‌تر از صفحه‌نمایش 5.73 اینچی Z17s است) با وضوح فول اچ‌دی پلاس، رم 4 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی می‌شود. باتری دستگاه 3,060mAh ظرفیت دارد و سنسور اثر انگشت نیز در پشت آن قرار دارد که برای تأمین امنیت کیفت پول الکترونیکی نیز به کار گرفته می‌شود.

Sugar S1 موبایلی که برای شما پول دیجیتال بدست می‌آورد!

در پشت گوشی دو دوربین وجود دارد که البته متفاوت از دوربین‌های Z17s هستند. این دودوربین 16 و 8 مگاپیکسل وضوج دارد و در جلو نیز دو دوربین 20 و 8 مگاپیکسلی وجود دارند. این گوشی قرار است با قیمتی در حدود 630 دلار به بازار ارائه شود و در ابتدا تنها 10 هزار عدد از آن تولید خواهد شد. نکته جالب اینکه می‌توان 10 عدد از این گوشی‌ها را به یک والت یا کیف پول الکترونیکی نسبت دارد.

منبع

ارسال یک پاسخ