موتورولا وان فیوژن پلاس با SD730 و دوربین 64 مگاپیکسلی

0
1763
موتورولا وان فیوژن پلاس با SD730 و دوربین 64 مگاپیکسلی

شرکت موتورولا که همین چند روز پیش از Moto G Fast و نسل جدید Moto E رونمایی کرد روز گذشته اسمارت‌فون جدیدی را در رده میانی به نمایش گذاشت که وان فیوژن پلاس نام دارد و با توجه به مشخصات آن می‌توان از جایگاه نسبتا مناسب این مدل در رده میانی سخن گفت. در وان فیوژن پلاس از یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی IPS LCD فول اچ‌دی پلاس استفاده شده که از ناچ در آن خبری نیست و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آن در یک مکانیزم پاپ‌آپ به بخش بالایی دستگاه منتقل شده است. موتورولا پیش از این نیز One Hyper را با این ویژگی روانه بازار کرده بود.

موتورولا وان فیوژن پلاس با SD730 و دوربین 64 مگاپیکسلی

وان فیوژن پلاس در یک جنبه دیگر نیز به وان هایپر شباهت دارد جایی‌که در این‌جا نیز از یک دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی در بخش پشتی استفاده شده که با فناوری ترکیب پیکسل‌ها، قادر به ارائه تصاویری با وضوح 16 مگاپیکسل است. در کنار این دوربین یک واحد 8 مگاپیکسلی التراواید با میدان دید 118 درجه‌ای در نظر گرفته شده و یک دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمق میدان نیز از مجموعه را همراهی می‌کنند.

موتورولا وان فیوژن پلاس با SD730 و دوربین 64 مگاپیکسلی

پردازش در +One Fusion با پروسسور رده میانی Snapdragon 730 انجام می‌شود که نسبت به پروسسور Snapdragon 675 حاضر در One Hyper به‌خصوص در زمینه گرافیک با تغییر بزرگی روبرو شده است. رم گوشی 6 گیگابایت بوده و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء دارد.

باتری گوشی 5 هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و شارژ آن نیز از طریق درگاه USB-C با یک شارژر نچندان پر قدرت 15 واتی انجام می‌شود. این در حالی‌ست که در نسخه اروپایی وان هایپر از یک شارژر 27 واتی و در نسخه آمریکایی نیز یک شارژر 45 واتی استفاده شده بود.

موتورولا +One Fusion در ادامه ماه جاری میلادی با قیمت 299 یورو به بازارهای اروپایی در دو رنگ سفید و آبی عرضه می‌شود و از امکان عرضه آن در دیگر بازارها هنوز خبری در دست نیست.

منبع

ارسال یک پاسخ