نوت7 ریفوربیش بالاخره با نام گلکسی نوت Fan Edition آمد. 610 دلار!

0
2274
نوت7 ریفوربیش بالاخره با نام گلکسی نوت Fan Edition آمد. 610 دلار!

در حالی که روز گذشته اعلام شد که گلکسی نوت FE ، ریفوربیش نوت 7 همین جمعه می‌آید، سامسونگ هم در نام‌گذاری و هم در زمان ارائه گوشی به بازار کاربران را غافلگیر کرد چرا که این گوشی همین امروز با نام گلکسی نوت Fan Edition به بازار کره جنوبی عرضه شد. البته Fan Edition همان مخفف FE در گزارش‌های پیشین است. این گوشی در بازار کره 699 هزار و 600 وان معادل 610 دلار قیمت دارد که اندکی کمتر از پیش‌بینی‌های 700 دلاری در مورد آن است اما هنوز نیز قیمت نسبتا بالایی در مقایسه با رقبای خود دارد.

نوت7 ریفوربیش بالاخره با نام گلکسی نوت Fan Edition آمد. 610 دلار!

با توجه به اینکه بزرگ‌ترین مشکل نوت7،‌ باتری آن بود، تنها جزء تغییر کرده در گلکسی نوت Fan Edition ، باتری دستگاه است که اینک تمامی مراحل هشتگانه تست امنیت را طبق ادعای سامسونگ با موفقیت پشت سر گذاشته و ظرفیت آن نیز به 3,200mAh کاهش یافته است. این گوشی با اندروید 7 و تمامی قابلیت‌های نرم‌افزاری که برای اس 8 ارائه شده به بازار خواهد آمد و همچنین بیکسبی نیز برای آن عرضه می‌شود البته در اینجا خبری از دکمه اختصاصی سخت‌افزاری نیست و فعال‌سازی این رابط صوتی احتمالا از طریق میانبر اپلیکیشن و شاید از طریق قلم S Pen صورت بگیرد.

روی این گوشی از لوگوی سامسونگ خبری نیست و در بحش پشتی آن لوگوی Fan Edition به چشم می‌خورد. در حال حاضر سامسونگ قصد دارد تا تنها 400 هزار عدد از گوشی FE را در کره خنوبی به فروش برساند و شرکت سازنده هنوز تصمیم نگرفته که این گوشی در بازارهای دیگر نیز به فروش برسد یا خیر. بخشی از این تردید سامسونگ را باید به نزدیک بودن زمان ارائه گلکسی نوت8 مرتبط دانست که  حضور نوت سال قبل احتمالا در پروسه فروش نوت امسال مشکلاتی برای سامسونگ ایجاد می‌کند.

منبع

ارسال یک پاسخ