هدست Mixed Reality ایسر با طراحی جداشدنی و ماژولار

0
1690
هدست Mixed Reality ایسر با طراحی جداشدنی و ماژولار

شرکت ایسر از هدست Mixed Reality یا واقعیت ترکیبی جدیدی را در نمایشگاه IFA 2018 که از دو روز آینده در برلین آغاز می‌شود رونمائی خواهد کرد که طراحی متفاوتی نسبت به نمونه‌های معمول دارد. هدست Mixed Reality ایسر با نام مدل OJO 500 دارای اجزای ماژولار و قابل جداشدنی بوده و برای کسب و کارهائی نظیر موزه‌ها و جذابیت‌هائی که در آن مشتریان چندین بار در روز نیاز به استفاده از هدست واقعیت مجازی خواهند داشت. در این ایسر هر دو قسمت لنز و سربند کاملا قابل جدا شدن هستند و می‌توان از آن در شرایط ویژه به راحتی استفاده کرد.

هدست Mixed Reality ایسر با طراحی جداشدنی و ماژولار

ایسر OJO 500 با سر بند محکم یا نرم ارائه می‌شود و سربند نرم قابلیت شسته شده را دارد. ماسک مقابل هدست قابلیت بالا رفتن دارد و از این رو برای دیدن اطراف، نیازی به برداشت کامل هدست از روی صورت نبوده و می‌توان آن را به سادگی بالا زد. در این هدست چرخ مخصوصی برای تنظیم فاصله مابین صفحه‌نمایش و چشم در نظر گرفته شده که به وسیله آن اپلیکیشن‌ و بازی‌های وافعیت ترکیبی با شارپ‌نس و کیفیت بالاتری به نمایش گذاشته می‌شوند.

هدست Mixed Reality ایسر با طراحی جداشدنی و ماژولار

میدان دید این هدست گسترش پیدا کرده و فضائی به وسعت 100 درجه را به نمایش می‌گذارد. صفحه‌نمایش دستگاه 2.89 اینچی با وضوح 1440×2880 و از نوع LCD است و برای شنیدن صدا نیز بدون نیاز به استفاده از هدفون جداگانه از چیزی تحت عنوان soind pipe یا لوله صدائی استفاده شده است. البته در صورت انتخاب سربند محکم (hard head strap) می‌توان از هدفون‌های جداگانه آن استفاده کرد.

هدست ایسر OJO 500 در هر دو بازار اروپا و آمریکا از نوامبر با قیمت 399 دلار عرضه می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ