همه مشخصات و قیمت گلکسی J4 سامسونگ لو رفت!

0
4907
همه مشخصات و قیمت گلکسی J4 سامسونگ لو رفت!

گلکسی J4 و گلکسی J6 دو گوشی جدید از کمپانی سامسونگ به حساب می‌آیند که در طی چند روز گذشته حضور فعالی در خبرهای درز کرده از این کمپانی به بیرون داشته‌اند. اطلاعات این دو مدل به دفعات در سایت‌های مختلف ظاهر شد که از آن جمله می‌توان به ظاهر شدن آنها در یک بنچ‌مارک ظاهر و لو رفتن صفحه پشتیبانی حاوی این دو مدل اشاره کرد امروز اما اطلاعات کاملی در مورد گلکسی J4 در دست داریم که سیمای این مدل را تقریبا به طور کامل تصویر می‌کند. طبق این اطلاعات این گوشی صفحه‌نمایش 5.5 اینچی HD از نوع Super AMOLED داشته و پردازش در آن با Exynos 7570 انجام می‌شود که پیش از این در گلکسی J3 Prime دیده شده بود.

همه مشخصات و قیمت گلکسی J4 سامسونگ لو رفت!

رم 2 یا 3 گیگابایتی، حافظه 16GB/32GB، پشتیبانی از اسلات microSD‌تا 256GB و اندروید 8 دیگر مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهند. در زمینه دوربین نیز یک نمونه 13 مگاپیکسلی با f/1.9 در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی مجهز به فلش در جلوی دستگاه وجود دارند و باتری گوشی نیز 3,000mAh ظرفیت خواهد داشت. طبق اطلاعات به دست آمده این گوشی قرار است با قیمتی در حدود 185 دلار آمریکا به بازار عرضه شود.

همه مشخصات و قیمت گلکسی J4 سامسونگ لو رفت!

به جز این اطلاعات، منبع اصلی خبر، تصاویر رندری واقعی این گوشی را نیز به نمایش گذاشته که نمای این مدل را نیز به خوبی روشن می‌کند.

منبع

ارسال یک پاسخ