همه چیز در مورد میت 20 – از مشخصات تا قیمت!

0
3758
همه چیز در مورد میت 20 - از مشخصات تا قیمت!

عکس و مشخصات Huawei Mate 20‌ چندی پیش منتشر شد و پس از آن ویدئوی رسمی معرفی Mate 20 نیز در دسترس قرار گرفت و بدین‌ترتیب زمینه برای رونمائی رسمی این گوشی فراهم شده است. اما در حالی‌که تقریبا همگان خود را منتظر جلسه رونمائی از میت 20 کرده‌اند،‌ امروز لیست بلندبالائی از مشخصات و حتی قیمت این گوشی در دسترس قرار گرفته که پرده از همه چیز در مورد این سری که احتمالا شامل یک نسخه عادی، یک ورژن پرو و شاید یک نسخه X مخصوص بازی خواهد بود بر می‌دارد. در پله اول رندرهای رسمی این گوشی (تصویر بالا) همراه با لیست قیمت آن در بریتانیا منتشر شده که رقم بسیار بالائی را نشان می‌دهد. طبق این اطلاعات،‌ قیمت نسخه 6 گیگابایتی گوشی با حافظه 128GB رقم بسیار بالای 899 پوند است و ورژن‌های دارای رم گیگابایتی و حافظه‌های داخلی 256 و 512 گیگابایت کاملا بالاتر خواهد بود.

همه چیز در مورد میت 20 - از مشخصات تا قیمت!

این قیمت در مقایسه با P20 Pro با 100 پوند افزایش روبرو شده و مقایسه آن با میت 10 پرو نیز 150 پوند افزایش قیمت را نشان می‌دهد بدین‌ترتیب هواوی نیز همچون دیگر سازندگان بزرگ دنیای موبایل رویه اصلی این روزهای بازار اسمارت‌فون یعنی قیمت بسیار بالا برای پرچمداران را فراموش نکرده است البته به‌ازای این قیمت بالا، مشخصات پیشرفته‌ای را در اختیار می‌گیرید که تقریبا در هیچ گوشی اندرویدی دیگری در دسترس نخواهد بود. صفحه‌نمایش میت 20 پرو، 6.39 اینچی مجهز به ناچ با وضوح 1440×3120 پیکسل است که از این لحاظ با LG G7 ThinQ و LG V40 ThinQ شرایط مشابه‌ای دارد. سنسور ار انگشت در این گوشی طبق این اطلاعات زیر لایه نمایشگر در نیمه پائینی پنل قرار دارد که برای اولین بار در یک گوشی هواوی دیده می‌شود.

دوربین‌های سه‌گانه بخش پشتی با وجود ظاهر متفاوت، ترکیب نسبتا یکسانی نسبت به P20 Pro‌ داشته و در آن یک دوربین 40 مگاپیکسلی اصلی و دو دوربین 20 و 8 مگاپیکسلی وجود دارد که با وجود آنکه در پی 20 پرو، دوربین 20 مگاپیکسلی دارای لنز واید و دوربین 8 مگاپیکسلی لنز تله‌فتو در مقابل خود داشت اما منبع این خبر از دوربین 20 مگاپیکسلی به عنوان تله‌فتو و دوربین 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین واید معرفی شده است. این مجموعه در کنار هم امکان زوم اپتیکال 5 برابری را فراهم می‌کند و تصویربرداری از فاصله بسیار نزدیک 2.5 سانتی‌متر نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

همه چیز در مورد میت 20 - از مشخصات تا قیمت!

پردازش در میت 20 پرو و دیگر اعضای این خانواده با Kirin 980، اولین چیپ‌ست 7 نانومتری جهان که چندی پیش در نمایشگاه IFA 2017 رونمائی شد انجام می‌شود و نسل تازه‌ای از هوش مصنوعی و پردازش عصبی نیز در آن وجود دارد. نکته بسیار جالب دیگر در مورد این سری، نبود اسلات حافظه microSD در این گوشی و ارائه نسل تازه‌ای از کارت‌های حافظه ساخت هواوی به نام Nano Memory Card است که به مطابق نام آن، به اندازه یک سیم‌کارت نانو خواهد بود و تا ظرفیت 256 گیگابایت تولید می‌شود.

همه چیز در مورد میت 20 - از مشخصات تا قیمت!

ظرفیت باتری میت 20 پرو،‌ 4,200mAh است که با یک شارژر سریع 40 واتی ارائه می‌شود که در ظرف تنها 30 دقیقه باتری دستگاه را از صفر تا 70 درصد پر می‌کند. Mate 20 از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند و خود گوشی نیز می‌تواند به عنوان شارژر برای پر کردن باتری هدست بی‌سیم هواوی با نام Freebuds 2 عمل می‌کند. این روش شارژ وایرلس معکوس احتمالا برای پر کردن باتری دیگر اسمارت‌فون‌های مجهز به شارژ وایرلس (البته نچندان پر سرعت) به کار می‌رود.

همه چیز در مورد میت 20 - از مشخصات تا قیمت!

ضخامت گوشی 8.9 میلی‌متر بوده و 189 گرم وزن دارد، بدنه دستگاه از استاندارد IP68‌ پشتیبانی کرده و وای‌فای دو باند، LTE پر سرعت، بلوتوث نسخه 5، اتصال NFC، اندروید 9 و پوسته EMUI 9.0 سایر مشخصات دستگاه را تشکیل می‌دهند. این مدل در چهار رنگ شامل Twilight (رنگ ترکیبی آبی، ارغوانی)، مشکی، سبز و آبی ارائه خواهد شد.

منبع

ارسال یک پاسخ