هواوی میت 30 با دو دوربین 40 مگاپیکسلی می‌آید؟

0
1408
هواوی میت 30 با دو دوربین 40 مگاپیکسلی می‌آید؟

هواوی میت 30 و میت 30 پرو قرار است تا یکی دو ماه دیگر در اواخر تابستان یا اوائل پاییز (در صورتی که اتفاق تازه‌ای مابین هواوی و دولت آمریکا در این مدل رخ ندهد!) معرفی شود در مورد این دو گوشی تا به امروز شایعات و خبرهای تأیید نشده‌ای به گوش رسیده که از آن جمله باید به صفحه‌نمایش 6.7 اینچی و پردازنده Kirin 985 در Mate 30 Pro اشاره کرد. انچه در رابطه با این دو گوشی می‌دانیم این است که ظاهرا در هر دو، ظاهر مربعی لنزهای دوربین بخش پشتی تغییری نکرده و در اینجا نیز مثل سری Mate 20 از همان ترکیب استفاده شده می‌شود. حالا به گفته یک لیکر ظاهرا نسخه معمولی و غیر پروی این دوگانه یعنی میت 30 با دو دوربین 40 مگاپیکسلی همراه با یک دوربین 8 مگاپیکسلی در بخش پشتی ارائه خواهد شد.

هواوی میت 30 با دو دوربین 40 مگاپیکسلی می‌آید؟

وطیفه این دو دوربین به گفته این لیکر که تصویر آن را در بالا مشاهده می‌کنید البته متفاوت است؛ به گفته این منبع دوربین اصلی دارای سنسوری با ابعاد 1/1.5 اینچ بوده و دیافراگمی حوالی f/1.6 (که شاید در عمل تا f/1.4 نیز گشوده شود) دارد؛ این دوربین درست مثل P30 Pro از ترکیب پیکسل‌های RYYB بهره می‌برد و مشابه Xperia 1 سونی ویژگی‌های لنز سینمایی در آن حضور خواهد داشت.

دومین دوربین 40 مگاپیکسلی اما به کل وظیفه متفاوتی دارد و برای برداشت تصاویر الترا واید و گسترده مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این تصاویر تا به امروز معمولا چندان با کیفیت نبوده‌اند اما اگر شایعات درست از آب در بیایند، هواوی ظاهرا برنامه‌های هیجان‌انگیزی را برای این دوربین میت 30 در نظر دارد. میدان دید این دوربین 120 درجه بوده و سایز سنسور آن نیز 1/1.7 اینچ است. سومین دوربین این گوشی نیز 8 مگاپیکسلی با لنز تله‌فتو و 5 برابر زوم است که در این مورد نیز به P30 Pro شباهت نزدیکی دیده می‌شود.

هواوی میت 30 با دو دوربین 40 مگاپیکسلی می‌آید؟
پنل شیشه‌ای منتسب به هواوی میت 30 پرو

دیگر شایعات در مورد این گوشی جدا از پردازنده Kirin 985 آن به مودم 5G، شارژ سریع 55 واتی و شارژ وایرلس معکوس 10 واتی اشاره دارند که هنوز صحت و سقم هیچ‌کدام از آن‌ها مشخص نیست.

منبع

ارسال یک پاسخ