هواوی GPU Turbo برای این گوشی‌ها عرضه می‌شود

0
2066
هواوی GPU Turbo برای این گوشی‌ها عرضه می‌شود

هواوی نزدیک به دو هفته قبل از honor 10 GT با قابلیت جدیدی به نام GPU Turbo پرده برداشت که به گفته شرکت سازنده تا 60 درصد در افزایش پرفورمنس گرافیک موثر بوده و مصرف انرژی دستگاه را نیز تا 30 درصد بهبود می‌بخشد. این ویژگی به گفته شرکت سازنده در قابلیت‌های AR و VR گوشی نیز تأثیرگذار خواهد بود. هواوی در همان زمان، خبر از برنامه این شرکت برای ارائه این ویژگی برای برخی دیگر از اسمارت‌فون‌های هواوی خبر داده بود و حالا این قول را عملی ساخته و لیستی از گوشی‌های دریافت کننده این آپدیت را منتشر کرده است.

هواوی GPU Turbo برای این گوشی‌ها عرضه می‌شود

در این لیست که جدول آن را در بالا می‌توانید مشاهده کنید 14 دیوایس مختلف از پرچمدارانی مثل P20 و P20 Pro و میت 10، میت 10 پرو گرفته تا گوشی‌های رده میانی و پائینی مثل Y9 2018‌ و P Smart دیده می‌شود ودر مقابل آنها نیز زمان دریافت این آپدیت برای فعال شدن GPU Turbo را می‌توان مشاهده کرد. طبق این لیست، برترین پرچمداران هواوی شامل سری میت 10 و P20 در ماه آینده میلادی یعنی آگوست این آپدیت را دریافت می‌کنند و پس از آن پنج گوشی دیگر در سپتامبر به این ویژگی مجهز خواهند شد. در نهایت قدیمی‌ترین مدل‌های این لیست یعنی Mate 9 و Mate 9 Pro همراه با P10 و P10 پلاس در اواخر امسال و ماه نوامبر به این ویژگی جدید مجهز می‌شوند.

در مورد کیفیت اجرای این قابلیت در حال حاضر تحقیق مستقلی صورت نگرفته و آنچه مشخص است این ویژگی در لحظه نوشتن این مطلب تنها در برخی بازی‌های موبایلی از جمله PUBG Mobile به بهبود کیفیت گرافیکی دستگاه کمک می‌کند.

منبع

ارسال یک پاسخ