هواوی P30 معمولی و پرو با تصاویر به طور کامل لو رفت

0
2441
هواوی P30 معمولی و پرو با تصاویر به طور کامل لو رفت

هواوی P30 و P30 Pro دیگر چندان برای کاربران ناشناخته نیست و با اینکه هنوز نزدیک به یک ماه و نیم تا رونمائی از آنها فاصله داریم اما اطلاعات تأیید نشده متعددی در رابطه با این دو گوشی در دسترس قرار گرفته است. نزدیک به دو ماه پیش از احتمال حضور دوربین 38 مگاپیکسلی سونی در P30 Pro سخن به میان آمده و چند روز پیش نیز تصاویر جدید Huawei P30 Pro با دوربین چهارم ناشناخته به نمایش گذاشته شد. این بار اما اطلاعات دست‌ اولی از هواوی P30 معمول و پرو به دست آمده که تقریبا با اطمینان کامل می‌توان از صحت آن سخن گفت.

هواوی P30 معمولی و پرو با تصاویر به طور کامل لو رفت

لو رفتن اطلاعات گوشی‌ها توسط سازنده‌گان قاب و کیس امر چندان غریبی نیست اما بسیاری از این اطلاعات در عمل چندان قابل اطمینان نبوده و اغلب آنها صرفا جهت دیده شدن کمپانی سازنده به صورت غیر واقعی ارائه می‌شوند در مورد اطلاعات امروز مرتبط با هواوی P30 ماجرا متفاوت بوده و این بار پای یک کمپانی کاملا معتبر در زمینه ساخت قاب گوشی یعنی Spigen در میان است. عکس‌هیا جدید منتشر شده در این میان هر دو مدل P30 و P30 Pro‌ را در قاب‌های شفافی نشان می‌دهد که جزئیات گوشی‌ها را به خود به نمایش می‌گذارد.

طبق یکی از این تصاویر، P30 Pro با چهار دوربین که به صورت عمودی در زیر هم در کناره سمت چپ بخش پشتی گوشی قرار گرفته‌اند دیده می‌شود که در کناره آن فلش LED و احتمالا مکانیزم‌های فوکوس لیزری به چشم می‌خورد. این ماجرا در مورد P30 معمولی با سه دوربین در همین بخش تکرار شده اما این بار فلش‌های LED در زیر دوربین‌ها حضور دارند.

هواوی P30 معمولی و پرو با تصاویر به طور کامل لو رفت

در بخش جلوئی هر دو گوشی، یک صفحه‌نمایش بزرگ سرتاسری با حاشیه اندک در پائین و حاشیه ناچیزی در بالا که ناچ حاوی تک دوربین سلفی را در حود جای داده‌ است دیده می‌شود. از سنسور اثر انگشت در هیچ‌یک از این تصاویر خبری نیست که به خوبی خبرهای پیشین در مورد حضور این سنسور در زیر لایه صفحه‌نمایش را تأیید می‌کند.

یکی دیگر از اطلاعات جالبی که از خلال این تصاویر می‌ توان به آن پی برد، تاریخ درج شده روی صفحه‌نمایش این دو مدل است که 28 مارچ (8 فروردین 1397) را نشان می‌دهد، شرکت سازنده پیش از این زمان رونمائی از خانواده هواوی P30 را اواخر مارچ تعیین کرده بود که با این زمان هماهنگی دارد.

هواوی P30 معمولی و پرو با تصاویر به طور کامل لو رفت

منبع

ارسال یک پاسخ