ویدئو رسمی معرفی گوشی اندرویدی بلک‌بری

0
2079
ویدئوی رسمی معرفی بلک بری PRIV

از مدت‌ها پیش صحبت از ارائه یک گوشی اندرویدی توسط کمپانی کانادایی بلک‌بری، این شرکت را مجددا در میان علاقه‌مندان این شرکت مطرح کرده است. این گوشی که اینک تقریبا با اطمینان کامل PRIV‌ نامیده می‌شود، علاوه بر مشخص شدن قابلیت‌های سخت‌افزاری آن، اینک در یک ویدئوی رسمی نیز معرفی شده است. در این ویدئو بسیاری از موارد گفته شده تایید شده است.

مهم‌ترین نکته به نمایش گذاشته شده در این ویدئو جلب توجه کاربران به صفحه‌‌کلید QWERTY کشویی آن است که در زیر صفحه‌نمایش پنهان می‌شود و ضخامت چندانی را نیز به مجموعه گوشی نمی‌افزاید. طبق مشخصاتی که تا به امروز از این گوشی در دسترس قرار گرفته است، PRIV یک اسمارت‌فون دارای صفحه‌نمایش 5.4 اینچی با وضوح QHD یا 2560×1440 پیکسل است که از چیپ‌ست پردازشی Snapdragon 808، دوربین 18 مگاپیکسلی با لنز اشنایدر کروزناخ و باتری 3410mAh‌ بهره می‌برد.


بلک‌بری همچنین در گفتاری جداگانه‌ای در تمجید از PRIV به مشخصات امنیتی و حفاظتی آن اشاره کرده است جایی‌که طبق یک تحقیق صورت گرفته از هر 10 اسمارت‌فون فعلی بازار نزدیک به 9 اسمارت‌فون با مشکلات جدی امنیتی روبرو هستند و این موارد در PRIV جایی نخواهد داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ