چگونه پیغام ارسال شده در تلگرام را پاک کنیم

0
3471

پیغام ارسال شده در تلگرام تا به امروز پس از زدن دکمه Send هیچ راهی برای پاک شدن نداشت به بیان دیگر در صورت ارسال اشتباه یک مطلب برای یک فرد یا در یک کانال اعم از خصوصی و عمومی، عملا هیچ راهی برای پاک کردن آن مطلب از لیست دیگر کاربران وجود نداشت. بدین‌ترتیب پیغام ارسال شده در تلگرام یکی از خطرناک‌ترین پیام‌های قابل ارسال در شبکه‌های اجتماعی بود که هیچ راهی را برای جبران اشتباه ارائه نمی‌داد. مجموعه تلگرام اما این مشکل را در نسخه جدید این برنامه مرتفع کرده است.

اگر هنوز با مشکل پیغام ارسال شده در تلگرام روبرو هستید همین حالا از Play Store یا کافه بازار نسخه جدید تلگرام (ورزن 3.16.1) را دانلود و نصب نمایید. پس از نصب این نسخه علاوه بر دیگر امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌گیرد از جمله Pin کردن و چسباندن چت‌های مورد علاقه به بالای صفحه، از این پس می‌توانید پیام اشتباها ارسال شده در یک گروه یا برای یک فرد خاص را از گوشی وی نیز پاک کنید.

پاک کردن پیغام ارسال شده در تلگرام

بدین‌ منظور تنها کافی‌ست انگشت خود را روی محتوای اشتباها ارسال شده نگه داشته و گزینه delete for all members یا پاک کردن از شخص خاص (در یک گفت‌وگوی تکی) را انتخاب کنید.

ارسال یک پاسخ