​آغاز پنهان کردن شماره در شروع کار اسنپ در اراک و ارومیه

0
1810
​آغاز پنهان کردن شماره در آغاز به کار اسنپ در اراک و ارومیه

Sponsored

مراکز خدمات‌رسانی اسنپ در ایران از مرز ۱۵ شهر گذشت. به گزارش روابط عمومی اسنپ، این سامانه فعالیت خود را در دو شهر اراک و ارومیه، همراه با قابلیت پنهان کردن شماره تلفن که در اصطلاح آن را «تماس امن» می‌نامند، آغاز کرده است. اسنپ از طریق فعال کردن قابلیت پنهان کردن شماره در دو شهر اراک و ارومیه سعی می‌کند تا گام دیگری در جهت حفظ حریم شخصی کاربران (راننده و مسافر) بردارد. در تماس امن، راننده و مسافر امکان دسترسی به شماره تلفن یکدیگر را ندارند و ارتباط آنها از طریق یک شماره ثابت برقرار می‌شود. پیشتر، قابلیت پنهان کردن شماره تلفن در اولین فاز خود به صورت آزمایشی در شهر مشهد فعال شده بود و ارومیه و اراک شهرهای بعدی مجهز به این امکان هستند.

همچنین گفتنی است که اسنپ برای سفر اول ساکنان دو شهر اراک و ارومیه تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته است. کاربران این دو شهر می‌توانند با وارد کردن کد تخفیف SNP-AU اولین سفر خود را رایگان تجربه کنند.

اسنپ با هوشمندسازی حمل‌ونقل روند درخواست خودرو و سفرهای درون‌شهری را آسان کرده است. اکنون خدمات این سامانه از طریق اپلیکیشن موبایل و وب‌اپلیکیشن اسنپ در دسترس کاربران این سامانه قرار دارد. کاربران اندروید برای نصب اپلیکیشن اسنپ می‌توانند از طریق کافه بازار اقدام کنند؛ همچنین لینک دانلود اپلیکیشن آی‌اواس در سایت اسنپ موجود است. کاربرانی که به هر دلیل به اپلیکیشن موبایل اسنپ دسترسی ندارند نیز می‌توانند خدمات این سامانه را از طریق وب‌اپلیکیشن اسنپ به آدرس https://app.snapp.ir در اختیار داشته باشند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه «راهنمای اسنپ برای اراک و ارومیه» مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ