گارانتی معتبر الایت گروپ (ELITEGROUP) در ایران

0
2875
گارانتی الایت گروپ در ایران

شرکت الایت گروپ – ELITEGROUP COMPUTER SYSTEMS با نام تجاری ECS یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان مادربورد به حساب می‌آید. این شرکت از سال 1987 شروع به کار کرد و در سال 2002 موفق به فروش 22 میلیون مادربورد در سطح جهانی رسید. این کمپانی علاوه بر تولید مادربورد، در تولید محصولات دیگر مانند نوت‌بوک و کارت گرافیک نیز فعالیت دارد.

شرکت سازگار ارقام بیش از 10 سال است که مادربوردهای شرکت الایت گروپ – ECS را با گارانتی خود وارد بازارهای کشور کرده است. یکی از ویژگی هایی که این مادربوردها را خاص کرده است قیمت بسیار مناسب در کنار کیفیت بسیار بالای این محصول است که برای تمامی کاربری‌ها می‌توان از این محصولات استفاده کرد.

گارانتی الایت گروپ - ELITEGROUP در ایران

امروزه توجه به كيفيت محصول از مهم‌ترين وظايف شركت‌هاي توزيع كننده كالاست و خدمات پس از فروش ضامن حفظ اين كيفيت است. محصولاتی همانند مادربورد از جمله محصولاتی به شمار می‌روند که نیاز به خدمات پس از فروش با سرویس دهی بسیار خوب را دارد لذا به همین منظور شرکت سازگار ارقام اخیرا علاوه بر 3 سال گارانتی روی مادربوردهای ECS، شش ماه گارانتی تعویض نیز در نظر گرفته است که اگر این مادربورد شامل شرایط گارانتی باشد به صورت لحظه ای تعویض می‌شود

ارسال یک پاسخ