گلکسی S8 با دوربین سلفی اتوفوکوس دار؟

0
2330
گلکسی اس 8 با سلفی دارای فوکوس اتوماتیک

لحظه به لحظه و ماه به ماه به زمان ارائه پرچمدار بعدی شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 نزدیک می‌شویم این پرچمدار جدید به دلیل مشکلات نوت7 به نوعی نقش بسیار مهمی جهت بازگشت سامسونگ به بازار مصرف و جلب اعتماد مجدد کاربران ایفا می‌کند. خبرهای تایید نشده و شایعات، گلکسی اس 8 را مدلی مجهز به سنسور اثر انگشت اپتیکال، با صفحه‌نمایش حساس به تماس و حتی مدلی با حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی توصیف می‌‌کننند. گلکسی اس 8 چندی پیش نیز در کنار Mi 6 از شائومی اولین گوشی‌‌های ارائه شده با اسنپ‌دراگون 835 توصیف شده بودند.

اطلاعات جدید در مورد گلکسی S8 البته مثل گذشته هنوز تایید نشده بوده و نمی‌توان در مورد صحت و سقم آنها اظهارنظر کرد. در این خبرهای تازه این گوشی مجهز به دوربینی سلفی اتوفوکوس‌دار توصیف شده که برای شرکتی که در پرچمداران دو سال گذشته خود اعم از نوت5 و خانواده گلکسی S6 و S7 همواره از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بدون فوکوس بهره برده است، پیشرفت بسیار بزرگی به حساب می‌آید.

فوکوس خودکار در این دوربین مزیت بزرگی برای سامسونگ در مقابل رقبای اصلی این کلاس به حساب آمده و می‌تواند در تمایل کاربران برای تهیه این گوشی تاثیرگذار باشد.

منبع

ارسال یک پاسخ