Note 5 با 4 گیگابایت رم بدون Pen eject

0
2343
اطلاعات جدید در مورد گلکسی نوت 5

لحطه به لحظه به تاریح 13 آگوست یعنی زمان عیر رسمی معرفی نسل بعدی فبلت‌های سامسونگ نزدیک می‌شویم و در این فاصله هر روزه اطلاعات تازه‌ای در مورد گلکسی Note 5 در دسترس قرار می‌گیرد. در طیف جدید اطلاعات منتشر شده در مورد این گوشی به نبود قابلیت خارج شدن خودکار قلم یا Pen eject‌ که پیش از این منتشر شده بود، اشاره شده است.

در مورد نوت 5 تا کنون خبرهای بسیاری منتشر شده و جدا از اطلاعات و مشخصات دستگاه حتی تصویر رندر واقعی آن نیز در دسترس قرار گرفته است. یکی از مواردی که از تصویر این گوشی می‌توان حدس زد وجود مکانیزم جدیدی برای خارج کردن قلم دستگاه است چرا که طبق تصاویر راه آسانی برای خارج کردن این قلم به مانند چهار نسل قبلی این گوشی وجود ندارد. اما این بار طبق اطلاعات منتشر شده از یک منبع کره‌ای، Note 5‌ هیچ نکته جدیدی را در مورد خارج کردن قلم S Pen از جای خود ارائه نمی‌دهد و این بار نیز به شیوه گذشته این کار انجام می‌شود.

Note 5 - اطلاعات جدید در مورد گلکسی نوت 5

اطلاعات جدید که از منبع DDaily منتشر شده بار دیگر بر شباهت Note 5 بر S6‌ و بخش شیشه‌ای پشت دستگاه که باتری را درون خود و خارج از دسترس نگه‌ می‌دارد اشاره کرده است. به گفته این منبع جای‌گذاری مکانیزیمی برای خارج کردن قلم در پشت این پوشش شیشه‌ای کار مشکل و غیر ممکنی خواهد بود. با این وجود حتی در صورت قبول کردن این ادعا نیز هنوز سوال در مورد چگونگی خارج شدن قلم از جایگاهش به سبب طراحی دستگاه به قوت خود باقی می‌ماند. آنچه تا به امروز در مورد Note 5 می‌دانیم به صفحه‌‌نمایش سوپرامولد 5.7 اینچی با وضوح QHD، دوربین‌های 16 و 5 مگاپبکسلی، چیپ‌ست پردازشی Exynos 7422 همراه با 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و با تری 4100mAh اشاره دارد. ابعاد دقیق این گوشی نیز 7.9×86.1×153.3 میلیمتر خواهد بود.

منبع

ارسال یک پاسخ