گلکسی واچ – ساعت هوشمند جدید سامسونگ

0
2656
گلکسی واچ - ساعت هوشمند جدید سامسونگ

شرکت سامسونگ در کنار رونمائی از گلکسی نوت9 از ساعت هوشمند جدید این شرکت با نام گلکسی واچ نیز رونمائی کرد که ادامه‌ای بر Gear S3 این شرکت در سال 2016 به حساب می‌آید که دیگر پسوند Gear در آن دیده نمی‌شود. گلکسی واچ جدید سامسونگ برخلاف احتمال‌‌های ضعیفی که پیش از این مطرح می‌شد هنوز مجهز به Wear OS گوگل نیست و همچنان با تایزن ارائه شده است.

گلکسی واچ - ساعت هوشمند جدید سامسونگ

صفحه‌نمایش گلکسی واچ همچنان دارای یک نسخه 46 میلی‌متری (صفحه‌نمایش 1.3 اینچی) است اما یک ورژن 42 میلی‌متری (1.2 اینچی) نیز برای آن ارائه شده است.

Galaxy Watch Active Black alaxy Watch Active Gold

قاب صفحه‌نمایش این ساعت در سه رنگ مشکی، رز-گلد و نقره‌ای ارائه می‌شود و سامسونگ طیف متنوعی از بندهای رنگی را نیز برای این مدل ارائه می‌کند. شیشه روی صفحه‌نمایش هر دو ساعت از نوع +Gorilla Glass DX است.

گلکسی واچ - ساعت هوشمند جدید سامسونگ

مثل ساعت‌های هوشمند قبلی سامسونگ همچون Gear S2 و Gear S3،‌ قاب دورتادور صفحه‌نمایش به صورت چرخشی در نظر گرفته شده و برای حرکت در بین منوهای سیستم‌عامل از آن استفاده می‌شود. باتری نسخه 46 میلی‌متری، 472 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و نسخه 42 میلی‌متری به باتری ضعیف‌تری با ظرفیت 270mAh مجهز شده است. نکته جالب اینکه سامسونگ در هر دو مورد به دوام چندین روزه باتری اشاره کرده که در صورت صحت برگ برنده بزرگی برای سامسونگ به حساب می‌آید.

گلکسی واچ - ساعت هوشمند جدید سامسونگ

نسخه بلوتوث و LTE‌ برای این ساعت هوشمند ارائه می‌شود که در هر دو نسخه از GPS‌ استفاده شده بود. حافظه داخلی دستگاه 4 گیگابایت است اما حافظه رم در نسخه معمولی 768 مگابایت و در نسخه LTE به 1.5 گیگابایت می‌رسد. گلکسی واچ از استاندارد مقاومت IP68 پشتیبانی می‌‌کند و تا فشار 5 اتمسفری زیر آب، در برابر نفوذ آب مقاوم باقی می‌ماند.

گلکسی واچ - ساعت هوشمند جدید سامسونگ

ساعت جدید سامسونگ طبق معمول در زمینه دنبال کردن فعالیت‌‌های ورزشی موفق عمل می‌کند؛ این ساعت 39 فعالیت ورزشی مختلف را دنبال کرده و از آن برای دنبال کردن خواب و سطح استرس کاربران نیز می‌توان استفاده کرد. نسخه 42 و 46 میلی‌متری این ساعت در نسخه بلوتوث به ترتیب 330 و 350 دلار قیمت دارد و این دو نسخه در حالت LTE‌ نیز با قیمت 375 و 400 دلار به فروش می‌رسد.

منبع

ارسال یک پاسخ