گلکسی J2 Core اولین اندروید Go سامسونگ

0
2527
گلکسی J2 Core اولین اندروید Go سامسونگ

پروژه اندروید Go برای ساخت گوشی‌های ارزان‌قیمت با سخت‌افزار ابتدائی و نرم‌افزارهائی با حجم کم که از اردیبهشت سال گذشته کلید خورد حالا در حال جدی گرفته شدن از سوی شرکت‌های سازنده است و بسیاری از برندها یکی پس از دیگر در حال ارائه گوشی‌های جدیدی در این سری هستند که از آن جمله باید به Moto E5 Play از موتورولا، هواوی Y3 2017، زن‌فون Live L1 از ایسوس و نوکیا 1 اشاره کرد. سامسونگ اما بزرگ‌ترین غایب این ماجرا تا روز گذشته بود که البته این شرکت نیز امروز با ارائه گلکسی J2 Core به جبران ضعف خود در این ماجرا پرداخته است. گلکسی J2 Core که از همین امروز در هند، مالزی و اندونزی در دسترس قرار دارد و در آینده نزدیک به بازارهای دیگری نیز ارائه می‌شود دارای یک صفحه‌نمایش 5 اینچی با وضوح qHD یا 540×960 پیکسلی‌ست که برای یک گوشی رده اندروید Go، ابعاد و وضوج چندان بدی به حساب نمی‌آید.

پردازش در این گوشی با چیپ‌ست 14 نانومتری Exynos 7570 مجهز به 4 هسته 1.4 گیگاهرتزی ARM A53 و گرافیک تک هسته‌ای Mali-T720 انجام می‌شود و 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء دارد. دوربین اصلی گلکسی J2 Core یک نمونه 8 مگاپیکسلی‌ست و بر بالای صفحه‌نمایش نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی دیگر دیده می‌شود. دیافراگم هردوی این دوربین‌ها تا f/2.2 گشوده می‌شود.

گلکسی J2 Core اولین اندروید Go سامسونگ

 

قیمت این گوشی هنوز مشخص نشده اما سامسونگ در دی‌ماه سال گذشته از گوشی مشابه‌ای به نام گلکسی J2 Pro با صفحه‌نمایش مشابه و دوربین‌های یکسان با قیمت 144 دلار رونمائی کرده بود اما با توجه به کاهش رم از 1.5 به 1 گیگابایت و حافظه داخلی از 16 به 8 گیگابایت می‌توان انتظار قیمتی پائین‌تر حتی تا سطح 100 دلار (که در اغلب دیگر گوشی‌های اندروید Go‌ دیده می‌شود) را از این گوشی داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ