معرفی گلکسی J7 Duo اولین دو دوربینه سری J‌ سامسونگ

0
4147
معرفی گلکسی J7 Duo اولین دو دوربینه سری J‌ سامسونگ

حضور دوربین‌های دوگانه در گوشی‌های سامسونگ سابقه طولانی ندارد و نخستین بار سال پیش در Galaxy Note8 این ویژگی در گوشی‌های سامسونگ ظاهر شد و با معرفی گلکسی S9 و S9 پلاس، دوربین‌های دوگانه در سری پرچمدار گلکسی S نیز ظاهر شدند. سامسونگ اما امروز پائین‌ترین رده گوشی‌های این شرکت یعنی سری J را نیز با معرفی گلکسی J7 Duo به دوربین‌های دوگانه مجهز است و بدین‌ترتیب جذابیت تازه‌ای را برای این رده به همراه آورده است.

گلکسی J7 Duo که امروز در هند معرفی شد یک گوشی 5.5 اینچی با پنل Super AMOLED با وضوح 720p است که نگفته پیداست در رده ارزان‌قیمت و میانی رو به پائین قرار می‌گیرد. جذابیت اصلی J7 Duo در پشت آن قرار دارد جائی‌که دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی به ضورت عمودی در بخش پشتی قرار گرفته‌اند و اسپیکر اصلی و فلش LED نیز در دو سمت آن دیده می‌شوند. بر بالای صفحه‌نمایش نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی قرار دارد. به عنوان یک نکته جالب، هر سه دوربین این گوشی دارای گشودگی دیافراگم f/1.9 هستند که با وجود آنکه برای گوشی‌های پیشرفته‌تر نکته خاصی به حساب نمی‌آید اما برای یک اسمارت‌فون ارزان‌قیمت می‌تواند به عنوان یک ویژگی کاملا مثبت مطرح شود.

معرفی گلکسی J7 Duo اولین دو دوربینه سری J‌ سامسونگ

 

سامسونگ طراحی سنتی خود در این کلاس را در این گوشی تغییر ندارد و دکمه هوم زیر صفحه‌نمایش که سنسور اثر انگشت را نیز در خود جای داده همراه با دو دکمه لمسی در دو طرف آن، در زیر صفحه‌نمایش دیده می‌شوند. ظرفیت باتری این گوشی 3,000mAh است و سیستم‌عامل آن نیز نسخه 8.0 اندروید Oreo است. سامسونگ برای پردازش در این مدل نسخه اعلام نشده‌ای از سری 7 پروسسورهای Exynos خود را در نظر گرفته و 4 گیگابایت رم و 32GB حافظه داخلی نیز در این مدل دیده می‌شود. وای‌فای دو باند ac، بلوتوث نسخه 4.2 و حضور دو سیم‌کارت، سایز مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهند.

گلکسی J7 Duo در 12 آوریل (23 فروردین 1397) در دو رنگ مشکی و طلائی و با قیمت 12,999 روپیه هند (261 دلار آمریکا) به بازار عرضه می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ