گلکسی S8 واقعی چقدر به این کانسپت‌های زیبا شباهت دارد؟

0
2725
گلکسی S8 واقعی چقدر به این کانسپت‌های زیبا شباهت دارد؟

برای در دست گرفتن گلکسی S8 واقعی هنوز باید یکی دو ماهی را صبر کرد اما در این میان و در طی هفته‌های گذشته خبرها و حتی تصاویر منتسب به این گوشی در دسترس قرار گرفته‌اند در برخی موارد نیز براساس اطلاعات به دست آمده رندرهایی از این گوشی شکل گرفته است. از خلال این اطلاعات برخی نکات از بقیه جالب‌تر به نظر می‌رسند که از آن جمله باید به حاشیه‌های جانبی بسیار  اندک در بالا و پایین و خمیدگی در کناره‌های چپ و راست اشاره کرد. اسکنر چشم همانند نوت7، حذف دکمه home برخلاف تمامی دیگر گوشی‌های سامسونگ و افزوده شدن دکمه جدیدی در کناره سمت راست برای احضار Bixby ، دستیار هوشمند جدید سامسونگ اشاره کرد. گلکسی S8 واقعی ممکن است همه یا برخی از این موارد را در بر داشته باشد اما هنوز نمی‌توان در مورد تمامی آنها با اطمینان سخن گفت البته برخی موارد دیگر مثل پورت USB Type-C و پروسسور SD835 در این مدل کاملا اثبات شده هستند.

امروز اما به لطف یک طراح با سلیقه به نام Lee Kingway امکان مشاهده گلکسی S8 واقعی یا حداقل آنگونه که طبق اطلاعات باید دیده شود، فراهم شده است. این تصاویر گوشی متفاوت و خاصی را به نمایش می‌گذارد که در صورت به حقیقت پیوستن یکی از زیباترین گوشی‌های اندرویدی محسوب خواهد شد. این تصاویر در ادامه آمده‌اند.

گلکسی S8 واقعی چقدر به این کانسپت‌های زیبا شباهت دارد؟ گلکسی S8 واقعی چقدر به این کانسپت‌های زیبا شباهت دارد؟ گلکسی S8 واقعی چقدر به این کانسپت‌های زیبا شباهت دارد؟ گلکسی S8 واقعی چقدر به این کانسپت‌های زیبا شباهت دارد؟ گلکسی S8 واقعی چقدر به این کانسپت‌های زیبا شباهت دارد؟ گلکسی S8 واقعی چقدر به این کانسپت‌های زیبا شباهت دارد؟ گلکسی S8 واقعی چقدر به این کانسپت‌های زیبا شباهت دارد؟ گلکسی S8 واقعی چقدر به این کانسپت‌های زیبا شباهت دارد؟

منبع

 

ارسال یک پاسخ