گلکسی S8 پلاس با صفحه 6 اینچی همراه با S8

0
3293
خبرها در مورد گوشی گلکسی S8 پلاس

گلکسی S8 پلاس نام جدید مطرح شده همراه با S8 به عنوان دو پرچمدار جدید سامسونگ برای سال 2017 است. پس از ماجراهای نوت7 و ضرر و زیان غیر قابل باور سامسونگ در این زمینه، اینک زمان جبران برای این برند فرا رسیده و گویا این شرکت قصد دارد با تصمیم‌های تازه، دوباره توجه کاربران را به خود جلب کند. در تازه‌ترین خبرهای تایید نشده در مورد پرچمداران سامسونگ، صحبت از گوشی جدیدی به نام گلکسی S8 پلاس به میان آمده که منبع خبر از آن با عنوان یک فبلت 6 اینچی با پنل AMOLED یاد می‌کند.

طبق این خبرها گلکسی S8 پلاس از همان ایده نوت7 اینک discontinue شده بهره می‌برد و برای بزرگ نشدن بیش از اندازه با تغییراتی که هنوز به طور کامل تایید نشده بخش بسیار بزرگ از روی گوشی، به صفحه‌نمایش تعلق گرفته است. در گلکسی S8 پلاس از قلم خبری نیست و ظاهرا سامسونگ همچنان قصد دارد در ابتدای سال خانواده گلکسی S و در تابستان عضو تازه سری Note را معرفی کند. پیش از این مشخص شده بود که گلکسی S8 همراه با S8 Plus در رویدادی جداگانه در نیویورک در ماه آوریل رونمایی می‌شوند و بنابراین نباید در CES یا MWC‌ امسال به انتظار آنها نشست.

از دیگر خبرهای اشاره شده در چند روز اخیر در مورد این دو گوشی باید به حضور دستیار هوش مصنوعی اختصاصی سامسونگ در این دو مدل اشاره کرد و طبق معمول این دو گوشی مابین 15 تا 20 درصد نیز نسبت به گذشته قیمت بالاتری خواهند داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ