گلکسی Tab S6 آمد: قلم S Pen، دوربین دوگانه

0
1838
گلکسی Tab S6 آمد: قلم S Pen، دوربین دوگانه

از آحرین باری که سامسونگ تبلتی حرفه‌ای را در سری Tab S خود رونمایی کرده است حالا بیش از پنج ماه می‌گذرد؛ Tab S5e که در اواخر بهمن سال گذشته معرفی شد محصولی در رده میانی با پردازنده Snapdragon 670 و صفحه‌نمایش Super AMOLED ده و نیم اینچی است که قیمت مناسبی را عرضه می‌کرد حالا سامسونگ نسل جدید این تبلت را با نام گلکسی Tab S6 به نمایش گذاشته است؛ این تبلت در کلاس بالاتری نسبت به Tab S5e قرار داشته و می‌توان آن را یک تبلت پرچمدار قلمداد کرد. صفحه‌نمایش گلکسی Tab S6 بدون تغییر نسبت به گذشته همواره 10.5 اینچی با وضوح 1600×2560 پیکسل در نسبت مناسب 16:10 است که این بار سنسور اثر انگشت را نیز در خود جای داده است.

گلکسی Tab S6 آمد: قلم S Pen، دوربین دوگانه

مثل نسل قبلی در اینجا نیز از چهار اسپیکر Tune شدن توسط زیر مجموعه خود سامسونگ یعنی AKG استفاده شده که در صورت ارائه تجربه‌ای مشابه Tab S5e می‌توان انتظار صدایی کاملا بلند و با کیفیت را از آنها داشت که کاربری مولتی‌مدیایی این مدل را کاملا ارتقاء می‌دهند. در Tab S6 در کمال تعجب از دو دوربین در بخش پشتی استافده شده که ظاهرا اولین نمونه در این رده به حساب می‌آید. دوربین اصلی این بخش، 13 مگاپیکسلی ست و آن را یک دوربین واید با میدان دید 123 درجه‌ای همراهی می‌کند. در بخش جلویی دستگاه و در نوار باریک بالای صفحه‌نمایش نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی وجود دارد که کاربری مورد انتظار از آن بیش از آنکه برداشت سلفی باشد، به ویدئو کال تعلق دارد.

گلکسی Tab S6 آمد: قلم S Pen، دوربین دوگانه

ظرفیت باتری 7.040mAh تب S6 تفاوتی نسبت به S5e نداشته و قلم S Pen همراه آن نیز از یک باتری کوچک بهره می‌برد که با شارژ تنها 10 دقیقه‌ای، پر شده و می‌تواند برای 10 ساعت کار دوام داشته باشد.

گلکسی Tab S6 آمد: قلم S Pen، دوربین دوگانه

S Pen این تبلت درست همانند آن‌چه در گلکسی Note9 دیده بودیم می‌تواند به‌عنوان ریموت کنترلی برای پخش موسیقی و ویدئو و همچنین برای گرفتن عکس از راه دور عمل کند. Tab S6 همچنین طبق انتظار از عملکرد Samsung DeX برای اتصال به نمایشگر خارجی و عملکرد به عنوان یک کامپیوتر پشتیبانی کرده و کاور کیبوردی آن نیز قابلیا مولتی‌تسکینگ و productivity دستگاه را افزایش می‌دهد. پردازش در گلکسی Tab S6 با Snapdragon 855 انجام شده و 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد.

گلکسی Tab S6 آمد: قلم S Pen، دوربین دوگانه

گلکسی Tab S6 در سه رنگ خاکستری، آبی و صورتی با قیمت 649 دلار در نسخه پایه 6GB/128GB و 729 دلار در نسخه 8GB/256GB ارائه می شود.

منبع

ارسال یک پاسخ