اچ‌تی‌سی عذرخواهی کرد؛ منتظر یک قهرمان جدید باشید

0
5012
عذرخواهی htc قهرمانی در راه

بازار اچ‌تی‌سی در طی چند سال گذشته پس از مقبولیت جهانی One M7،‌به دلیل تکرار یک ایده نچندان موفق همواره رو به سقوط بوده و امسال نیز مشکلات طراحی یکسان با مشکلات گرم شدن ناشی از پروسسور اسنپدراگون 810 به بازار این برند لطمه بزرگی زد. این شرایط به گفته CEO این برند به زودی تغییر می‌کند چرا که تا ماه اکتبر یک “قهرمان” جدید وارد بازار می‌شود.

این سخنان را CEO یا مدیر اجرایی شرکت اچ‌تی‌سی ، خانم Cher Wang بیان کرده و ضمن عذرخواهی رسمی از سهام‌داران، علت مشکلات پیش آمده را به بهره‌وری عملیاتی پایین و تلاش‌های ناکافی در زمینه بازاریابی و Marketing عنوان کرد. M9 به عنوان آخرین پرچمدار HTC تقریبا از سوی تمامی منتقدان به دلیل تکرار غیر قابل قبول طرح گوشی‌های M7 و M8‌ برای سومین سال متوالی و مسئله گرم شدن دستگاه به علت حضور اسنپدراگون 810 با شددیترین انتقادها روبرو شده و فروش آن نیز طبق آخرین گزارش‌ها از پرچمداران سال‌های گذشته بسیار کمتر بوده است. به ظاهرا اچ‌تی‌سی قصد ایجاد تغییرات بزرگ در این زمینه داشته و به گفته خانم Wang تا قبل از اکتبر (مهرماه) جاری یک قهرمان به بازار ارائه می‌کند.

عذرخواهی htc قهرمانی در راه - شرکت اچ‌تی‌سی

اطلاعات در رابطه با این قهرمان هنوز در حد هیچ قرار داشته و تنها نکته‌ای که می‌توان به آن اشاره کرد، اسمارت‌فون بودن این قهرمان است. اچ‌تی‌سی به تازگی بار دیگر به عنوان شریک مایکروسافت در ساخت اسمارت‌فون‌های مببتنی بر ویندوز 10 معرفی شده و شاید به همین علت می‌توان انتظار مشاهده نسخه ویندوز 10 ام 9 در طی ماه‌های آینده را داشت این تعبیر البته نمی‌تواند برآورده کننده لفظ قهرمان که CEO اچ‌تی‌سی به کار گرفته است باشد و به همین علت شاید باید منتظر محصول کاملا متفاوتی باشیم. مسئول مالی اچ‌تی‌سی ، Chang Chia-lin در همین رابطه به تغییر در اهداف و اولویت‌های این شرکت اشاره کرده است. وی با بیان اینکه در سال گذشته بودجه R&D این برند با 4 درصد افزایش به 419.33 میلیون دلار رسیده و در همین فاصله بودجه مارکتینگ با کاهش شدید 19.26 درصدی روبرو شده است، اضافه کرد که این شرایط به زودی تغییر کرده و زمینه برای رقابت این برند با دیگر بزرگان فراهم می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ