آتاری هم پول دیجیتالی مخصوص خود را می‌سازد

0
2658
آتاری هم پول دیجیتالی مخصوص خود را می‌سازد

چندی پیش اعلام شد که شرکت کداک ارز دیجیتالی مخصوص به خود را می‌سازد و این نوبت به آتاری رسیده تا به ساخت پول دیجیتالی مخصوص به خود فکر کند. آتاری امروز اعلام کرده که این شرکت به زودی پول دیجیتالی مخصوص خود با نام Atari Token را می‌سازد. این اعلام پس از آن صورت گرفت که در دسامبر گذشته یعنی دو ماه پیش آتاری از تمایل خود برای ورود به عرضه کریپتوکارنسی‌ها سخن گفته بود و اینک جزئیات بیشتری را از پول دیجیتالی خود اعلام کرده است.

آتاری برای انجام این کار بخشی از سهام شرکتی که در زمینه پلتفرم سرگرمی دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین فعال است را خریداری کرده و بر پایه تجربیات همین شرکت قصد ارائه Atari Token را دارد. آتاری همچنین اعلام کرده که قصد دارد اشتراک بازی‌های کازینوئی آنلاین خود با Pairplay‌ (که به افراد اجازه قمار با ارزهای دیجیتال می‌دهد) را گسترش بخشد.

آتاری هم پول دیجیتالی مخصوص خود را می‌سازد

سهام شرکت آتاری پس از اعلام تصمیم این شرکت برای ارائه ارز دیجیتالی نزدیک به 60 درصد افزایش پیدا کرد (تصویر بالا) و جالب اینکه شرکت کداک نیز که پیش از ساخت ارز دیجیتالی اختصاصی سخن گفته تنها در عرض دو روز پس از اعلام این تصمیم با 245 درصد افزایش سهام روبرو شد. دوست‌داران کمپانی آتاری از چندی پیش به انتظار ارائه یه کنسول بازی جدید از این شرکت به اسم آتاری باکس نیز هستند که قرار است با پردازنده AMD معرفی شود.

منبع

ارسال یک پاسخ