اندروید 5 برای ال جی G2 Mini و هواوی Mate 7

0
2207
آپدیت لولی پاپ برای اسمارت فون ها

به آرامی تقریبا تمامی شرکت‌های بزرگ تولید‌کننده اسمارت‌فون در حال ارائه آپدیت اندروید 5 برای اغلب گوشی‌های محبوب و پر فروش خود هستند. در این میان معمولا برخی از نمونه‌های ضعیف‌تر آپدیت‌های تازه اندروید را دریافت نمی‌کنند و برخی دیگر نیز به دلیل سیاست شرکت سازنده به نسخه‌های بالاتر آپدیت نمی‌شوند. آپدیت G2 Mini‌ از ال‌جی و Mate 7 از هواوی این نظریه را رد می‌کند.

نخست از Mate 7 شروع می‌کنیم که با وجود تعلق آن به مهم‌ترین دسته تولیدات هواوی کاربران انتظار چندانی برای آپدیت شدن آن به آخرین نسخه از اندروید را نداشتند. این موضوع اینک به حقیقت پیوسته و همانطور که در ویدئوی زیر مشاهده می‌شود. این گوشی به احتمال فراوان در آینده نزدیک به اندروید 5.1 ارتقا پیدا خواهد کرد. در این ویدئو، Mate 7‌ در حال اجرای دو اپلیکیشن جداگانه در یک پنجره است که پیش از این نمونه‌ آن در اسمارت‌فون‌های جدید ال‌جی و سامسونگ نیز دیده شده بود. رابط کاربری گوشی نیز طبق این ویدئو ارتقا یافته و اینک از Emotion 3.1 UI استفاده می‌‌کند. پیش از این اعلام شده بود که Mate 7 در ماه می به اندروید 5 ارتقا پیدا می‌‌کند اما این مسئله با تاخیر روبرو شد. بخشی از این تاخیر به این علت است که Mate 7 به صورت مستقیم از اندروید 4.4 به نسخه 5.1 آپدیت می‌شود و در این میان آپدیتی برای اندروید 5.0 برای آن ارائه نشده است.


G2 Mini در سوی دیگر یکی دیگر از گوشی‌های غیر محتمل برای دریافت آپدیت اندروید لالی‌پاپ تا به امروز تلقی می‌شد این مدل نیز اما امروز طبق اطلاعات در دسترس قرار گرفته از ال‌جی یونان در ماه ژوئن به اندروید 5.0 آپدیت می‌شود. این در حالی است که نسخه اصلی و فول سایز G2، چند ماه پیش و در ژانویه گذشته به اندروید 5.0 آپدیت شد.

آپدیت اندروید 5 برای g2 mini و mate 7

منبع 1

منبع 2

 

ارسال یک پاسخ