آنر واچ مجیک نسخه کوچک‌تر و ارزان‌تر هواوی واچ GT

0
2299
آنر واچ مجیک نسخه کوچک‌تر و ارزان‌تر هواوی واچ GT

شرکت هواوی نزدیک به دو هفته پیش همزمان با رونمائی از سری میت 20 ساعت هوشمند جدیدی را به نام هواوی Watch GT رونمائی کرد که با وجود آنکه سیستم‌عامل Wear OS از آن حذف شده و با پلتفرمی اختصاصی به نام LiteOS عرضه شده است اما در عوض در زمینه مصرف باتری بسیار رویائی عمل می‌کند و روزها و حتی هفته‌‌ها با یک بار شارژ دوام خواهد داشت؛ ساب‌برند آنر شرکت هواوی امروز ضمن رونمائی از اسمارت‌فون پیشرفته Honor Magic 2، ساعت هوشمند جدیدی به نام آنر واچ مجیک را به نمایش گذاشت که می‌توان آن را نسخه کوچک‌تر و البته ارزان‌تری از هواوی واچ GT تلقی کرد. آنر واچ مجیک دارای صفحه‌نمایش کوچک‌تری به اندازه 1.2 اینچ است که نسبت به پنل 1.39 اینچی واچ GT کاملا کوچک‌تر شده اما فناوزی ساخت OLED آن تغییری نکرده است.

آنر واچ مجیک نسخه کوچک‌تر و ارزان‌تر هواوی واچ GT

با وجود کوچک‌تر شدن سایز صفحه‌نمایش، وضوح پنل به گونه‌ای تنظیم شده است که مثل واچ GT، فشردگی صفحه روی عدد 326ppi ثابت بماند. دیگر تغییر بزرگ آنر واچ مجیک به باتری آن تعلق دارد، جائی‌که باتری حجیم 320mAh حاضر در واچ GT حالا جای خود را به یک باتری کوچک‌تر و کم حجم‌تر با ظرفیت تنها 178mAh داده است که طبیعتا دوام کمتری دارد اما به گفته آنر هنوز می‌تواند در یک استفاده معمول تا یک هفته دوام داشته باشد. سیستم‌عامل دستگاه درست مثل واچ GT هنوز LiteOS است و هواوی در این مورد نیز تمایلی به استفاده از Wear OS گوگل نداشته است. این ساعت تا 5 اتمسفر ضد آب باقی می‌ماند و بنابراین تا عمق 50 متری آب نیز مشکلی برای آن بوجود نمی‌آید از همین رو می‌توان آن را در هنگام شنا کردن نیز در دست داشت.

آنر واچ مجیک نسخه کوچک‌تر و ارزان‌تر هواوی واچ GT

جدا از ضد آب بودن، این ساعت از مسیریابی پیشرفته (مبتنی بر هر سه ماهواره GPS/Galileo/GLONASS) پشتیبانی کرده و سیستم مانیتورینگ ضربان قلب نیز در آن پیش‌بینی شده است. نکته آخر نیز به سیستم پرداخت‌های بی‌سیم Huawey Pay در این ساعت تعلق دارد. بدنه این ساعت از فولاد ضد زنگ 316L ساخته شده و ضخامت آن تنها 9.8 میلی‌متر است که برای یک ساعت هوشمند ضخامت مناسبی به حساب می‌آید.

آنر واچ مجیک نسخه کوچک‌تر و ارزان‌تر هواوی واچ GT

آنر واچ مجیک از امروز در دو رنگ مشکی و نقره‌ای با قیمت 900 یوان (129 دلار) به بازار چین عرضه می‌شود که نسبت به 1,300 یوان (186 دلار) هواوی واچ GT کاملا ارزان‌تر است.

منبع

ارسال یک پاسخ